نوبیا Z50S Pro بیستم ژوییه (دو روز دیگر) عرضه می‌شود و امروز طراحی و مشخصات کلیدی آن اعلام شد.

رندرهای طراحی و بخشی از مشخصات کلیدی نوبیا Z50S Pro شامل دوربین، تراشه، باتری و صفحه نمایش آن توسط شرکت ZTE مالک گوشی‌های نوبیا به اشتراک گذاشته شد. در رندرهای منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی تفاوت‌های زیادی با گوشی‌های سری زد ۵۰ از جمله زد ۵۰ پایه و زد ۵۰ اولترا دارد.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند، اما از صفحه نمایش خمیده و دوربین UD (دوربین سلفی زیر صفحه نمایش) پشتیبانی نمی‌کند که در دو پرچمدار دیگر مشاهده شده بود. همچنین این گوشی در تست‌های بنچ‌مارک آن‌توتو موفق به کسب امتیاز فوق‌العاده‌ ۱,۶۷۶,۹۳۳ شد.

صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی از رزولوشن 1.5kبا ۱۲۶۰ * ۲۶۰۰ پیکسل، پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3، تراکم پیکسلی ۴۵۲ پیکسل بر اینچ، روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. همچنین باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن توسط شارژ ۸۰ واتی تغذیه می‌شود.

طراحی دوربین ZTE nubia Z50S Pro

مهم‌ترین بخش نوبیا Z50S Pro دوربین اصلی آن است که از سنسور اختصاصی یک اینچی با فاصله کانونی ۳۵ میلی‌متری بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این سنسور نسخه بهبودیافته سنسور نسل قبلی است. این سنسور از لنز ۷ لایه 1G+6P استفاده می‌کند که به معنی تشکیل آن از یک لایه شیشه‌ای و ۶ لایه پلاستیکی است.

البته اطلاعاتی از سنسور پشت لنز منتشر نشده است، اما شرکت ZTE اعلام کرد دریچه ۵.۲۱ میلی‌متر، بزرگ‌ترین دیافراگم در دوربین‌های گوشی هوشمند خواهد بود. این دوربین در کنار دوربین اولتراواید و تله‌فوتو در ماژول دایره‌ای قرار می‌گیرند. پنل پشتی آن هم از دو بخش چرمی و شیشه‌ای تشکیل شده است.

رویداد رونمایی از نوبیا Z50S Pro پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط: