گزارش‌ها نشان می‌دهد کمپانی چینی ZTE قصد دارد برای افزایش فروش نسخه رد مجیک ۹ پرو آن را در بازار جهانی عرضه کند تا کاربران بیشتری از این گوشی پرچمدار گیمینگ بهره‌مند شوند.

براساس اعلام رسمی کمپانی چینی ZTE، گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده پیشرفته و سیستم خنک‌کننده قدرت‌مند وارد بازار جهانی می‌شود تا کاربران بیشتری از مزیت‌های عالی و غیرقابل‌تصور آن بهره‌مند شوند. همچنین، تیم سازنده ادعا می‌کند این قدرت‌مندترین گوشی جهان به‌شمار می‌رود که ادعای بزرگی به‌شمار می‌رود، اما باید گفت رد مجیک ۹ پرو درکنار سخت‌افزار بهینه برای اجرای بازی‌های ویدئویی از سیستم دوربین خوبی برخوردار است که عملکرد کلی دستگاه را دربخش‌های مختلف بی‌رقیب می‌کند.

بااین‌حال، رد مجیک ۹ پرو برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته و از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد تا پلیرها هنگام بازی‌های ویدئویی برای مدت‌زمان طولانی در روز با مشکل برخورد نکنند؛ به‌عنوان‌مثال، دستگاه از یک باتری عظیم استفاده می‌کند که ساعت‌ها شارژدهی خواهد داشت. البته باید اشاره کنیم درصورت گیمر نبودن هم این گوشی پرچمدار می‌تواند تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای دراختیار شما بگذارد؛ حتی می‌توان گفت دستگاه در دستان کاربران عادی طول‌عمر بیشتری خواهد داشت، چراکه نهایت توان دستگاه در روز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

دربخش سخت‌افزاری، رد مجیک ۹ پرو از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند که درمقایسه‌با نسخه عادی این پردازنده حدود ۳۲ درصد دربخش پردازشی و ۳۴ درصد درقسمت گرافیکی بهبود یافته که می‌توان تجربه گیمینگ خارق‌العاده‌ای را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. ازسوی‌دیگر، حافظه رم دستگاه با فناوری LPDDR5X و حداکثر ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی با تکنولوژی UFS 4.0 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت وارد بازار جهانی می‌شود تا کاربران بدون کاهش سرعت و عملکرد به‌اجرای بازی‌ها با فریم ریت و گرافیک بالا بپردازند. همچنین، کمپانی ZTE از تراشه اختصاصی Red Core 2 برای رد مجیک ۹ پرو استفاده کرده برای تقویت بازی‌ها توسعه یافته است.

مشخصات Redmagic 9 Pro

علاوه‌براین، برای تامین انرژی رد مجیک ۹ پرو از باتری عظیم دو سلولی ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی همراه می‌شود که قابلیت شارژ صفر تا صد را طی مد‌ت‌زمان ۴۰ تا ۴۵ دقیقه را فراهم می‌کند؛ بنابراین گیمرها زمان‌ زیادی را معطل شارژ دوباره گوشی هوشمندشان نمی‌شوند و قادر هستند دوباره به اجرای بازی بپردازند. یادآور می‌شویم تنها مزیت مثبت نسخه پرو درمقایسه‌با نسخه پرو پلاس همین ظرفیت باتری دستگاه بود که باعث می‌شود کاربران زیادی مدل پرو را به پرو پلاس ترجیح دهند.

ازسوی‌دیگر، رد مجیک ۹ پرو از صفحه‌نمایش تخت ۶.۸ اینچی +Q9 از کمپانی BOE استفاده می‌کند که رزولوشن +FHD را به‌همراه نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی خودکار ۱۶۰۰ نیتی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتزی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، برای محافظت از نمایشگر دستگاه، کمپانی ZTE از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده کرد که مقاومت بسیار زیادی درمقابل ضربه‌های ناگهانی و خط‌وخش دارد و گزینه‌ مناسب برای گیمرها محسوب می‌شود که رفتارهای خشن‌تری با گوشی‌های هوشمندشان دارند.

برای پایداری دمای داخلی دستگاه، سازنده چینی از سیستم خنک‌کننده فوق‌العاده پیشرفته تحت‌عنوان ICE 13 استفاده کرد که از ده لایه مختلف تشکیل می‌شود و مساحتی معادل ۱۰۱۸۲ میلی‌متر مربع را درون دستگاه اشغال می‌کند؛ همچنین، یک توربو فن پرسرعت با تیغه‌های بسیار نازک وجود دارد که باعث ثبات دما حین اجرای بازی‌های گرافیکی مانند Genshin Impact می‌شود. همان‌طورکه می‌دانید، این بازی گرافیک بالایی دارد و توان تمام دستگاه‌های پرچمدار را می‌سنجد و کارشناسان اساسا ازآن به‌عنوان تست قدرت بهره می‌برند.

در انتها باید اشاره کنیم، نسخه جهانی رد مجیک ۹ پرو از تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ مصادف‌با ششم دی‌ماه پیش‌فروش آن آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند از سیزدهم دی‌ماه برای خرید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری در بازار جهانی اقدام کنند. درصورت انتشار اخبار تازه‌تر پیرامون این گوشی پرچمدار گیمینگ تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن آن را با شما به‌اشتراک بگذاریم؛ همچنین شما می‌توانید نظرات‌تان را درباره این دستگاه دربخش کامنت‌ها با به‌اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: