ناتینگ از زیربرند خود با نام CMF by Nothing رونمایی کرد. قرار است این شرکت ابتدا ۲ محصول شامل ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم تولید کند.

کارل پی، مدیر عامل شرکت ناتینگ امروز در یک ویدئو یوتیوب از زیربرند این شرکت با نام CMF by Nothing رونمایی کرد. در حقیقت CMF مخفف «Color، Material و Finish» است که نشان می‌دهد این شرکت حتی در زیربرند خود هم به طراحی اهمیت زیادی می‌دهد. در همین زمینه او اعلام کرد محصولاتی که توسط شرکت جدید تولید می‌شوند با قیمتی اقتصادی‌تر نسبت به ناتینگ و تمرکز بر طراحی و کیفیت بالا رد دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

۲ محصول اول این شرکت، ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم earbuds است که تا قبل از زمستان روانه بازار می‌شوند. هر ۲ دستگاه از طراحی آشنا شرکت ناتینگ بهره می‌برند که در زیربرند آن هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گفته کارل پی، محصولات زیربرند CMF، عملکردی عالی خواهند داشت و مانند ناتینگ به تجربه کاربری توجه می‌شود و در عین حال، ناتینگ به طراحی نوآورانه و شکافتن مرز‌های جدید می‌پردازد و محصولات جدید از آخرین تکنولوژی‌ها بهره خواهند برد. البته ناتینگ فون ۲ که اخیرا عرضه شده از تراشه اسنپدراگون +۸ نسل یک بهره می‌برد که چیپست پرچمدار سال قبل به‌شمار می‌رود.

زیربرند CMF توسط یک گروه دیگر جداگانه اما داخل شرکت ناتینگ اداره می‌شود تا در کنار هماهنگی، عملکردی مستقل داشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند و هندزفری جدید این کمپانی تازه‌تاسیس منتشر شود.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید محصولات اقتصادی CMF با طراحی جذاب شرکت ناتینگ دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: