کمپانی تولید کننده گوشی ناتینگ بالاخره تصمیم گرفت کاری را که بیشترین مهارت را در آن دارد انجام دهد و از محصول جدیدش قبل از تاریخ عرضه رسمی آن رونمایی کند. در ویدیوی منتشر شده از طرف این شرکت، گوشی ناتینگ Phone 2a آنباکس می‌شود و آن‌ها حتی انجام این کار را به‌یک طرفدار سپرده‌اند.

اگرچه در این ویدیو در مورد دستگاه اطلاعات زیادی داده نمی‌شود، اما نکاتی مثل زبان طراحی که شرکت از آن استفاده کرده در این ویدیو مشخص می‌شود. علاوه‌بر این مشخص شد که این شرکت در طراحی گوشی از یک قاب پلاستیکی استفاده کرده، که منطقی هم به‌نظر می رسد زیرا ناتینگ Phone 2a قرار است دستگاه ارزان‌تری نسبت به‌مدل‌های قبلی عرضه شده توسط شرکت باشد.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمال شده در طراحی ناتینگ Phone 2a این است که دوربین‌ها اکنون در مرکز دستگاه قرار دارند و به‌جای چیدمان عمودی، به‌شکل افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. دوربین‎‌ها توسط سه چراغ Glyph احاطه شده‌اند که نشان می‌دهد این شرکت این بار طراحی کم نور‌تری را مدنظر قرار داده است.

طی این آنباکس می‌بینیم که برای پنل پشتی ناتینگ Phone 2a پلاستیکی شفاف کارگذاری شده است و می‌توانید منحنی پنل پشتی را به‌سمت کناره‌ها ببینید. این منحنی باعث می‌شود کار کردن با گوشی راحت‌تر باشد. متأسفانه هنوز مطمئن نیستیم که فریم دستگاه نیز از پلاستیک ساخته شده یا خیر، اما یک دکمه روشن/خاموش مشکی در سمت راست و یک دکمه تنظیم صدا سیاه رنگ در سمت چپ دستگاه قرار دارد. تصمیم این شرکت برای استفاده از دکمه‌های سیاه روی یک گوشی سفید، با استقبال کاربران روبرو شده زیرا این تضاد جذابیت زیادی به‌ظاهر دستگاه می‌دهد.

تاریخ عرضه ناتینگ Phone 2a هم مشخص شده و قرار است این دستگاه در تاریخ 16 اسفند به‌صورت رسمی معرفی شود. این گوشی نسبت به‌دو دستگاه عرضه شده قبلی این شرکت ارزان‌تر خواهد بود ولی در عین حال دوربین‌های بهتری هم ارائه می‌دهد. کاربران مشتاقانه منتظر عرضه این گوشی هستند زیرا بر اساس تمام اطلاعاتی که کمپانی ناتینگ در ویدیوی منتشر شده‌اش ارائه کرده، به‌نظر می‌رسد که گوشی جالبی در راه باشد.

اخبار مرتبط: