یک افشاگر سرشناس توییتری با انتشار یک ویدئو کوتاه از گلکسی اس ۲۳ FE نشان داد که ضخامت این گوشی بیشتر از نسخه اصلی خواهد بود.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، سامسونگ قصد دارد یک نسخه قاتل پرچمدار تحت‌عنوان گلکسی اس ۲۳ FE روانه بازار کند. طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر، شاهد افشای اطلاعات گسترده‌ای از مشخصات فنی و زبان طراحی این دستگاه بودیم که نشان می‌داد از ظاهری مشابه سری گلکسی اس ۲۳ و گلکسی A54 بهره می‌برد؛ اما به‌لطف افشای یک ویدئو جدید در توییتر که زوایای آن را به‌صورت ۳۶۰ درجه نشان می‌دهد متوجه شدیم ضخامت دستگاه کمی بیشتر خواهد بود.

طی سال‌های گذشته، کمپانی سامسونگ از یک مدل زبان طراحی برای تولید گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده استفاده می‌کند که برای بسیاری از کاربران خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ این موضوع شاید درآینده برای غول فناوری کره‌ای گران تمام شود. اما باید بگوییم به‌کارگیری یک طراحی خاص می‌تواند به‌این منظور باشد که سامسونگ توانسته به الگوریتمی دست پیدا کند که با تلاش‌های تیم طراحی به‌دست آمده تا گوشی‌ها از ارگونومی خوبی بهره‌مند باشند و کاربران حین استفاده از آن خسته نشوند.

افشاگر معروف توییتر، Evan Blass، با انتشار یک ویدئو کوتاه از گلکسی اس ۲۳ FE نشان داد که کاربران در نگاه اول حس می‌کنند با یک نسخه پایه از گلکسی اس ۲۳ یا گلکسی A54 طرف هستند، اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه خواهید شد این گوشی نسل جدید که لقب قاتل پرچمدار را یدک می‌کشد از ضخامت بیشتری نسبت‌به دو نسخه یادشده برخوردار است. به‌عبارتی دقیق‌تر، می‌توان گفت گلکسی اس ۲۳ FE از نظر طراحی و DNA هیچ تفاوتی با برادر بزرگ‌ترش در سری S23 و حتی سری A ندارد.

البته کمپانی سامسونگ قصد دارد تفاوت‌هایی را در طراحی گوشی‌هایش به‌وجود بیاورد تا وجه تمایز با نسل‌های قبلی بیشتر شود. باوجوداین، باید درنظر داشته باشیم که تغییرات اساسی به‌صورت ناگهانی اعمال نمی‌شود، چراکه کاربران نمی‌توانند با نسل جدیدی که از نظر طراحی کاملا متفاوت است ارتباط خوبی برقرار کنند؛ برهمین‌اساس، سازندگان ترجیح می‌دهند این‌گونه تغییرات در زبان طراحی پرچمداران را تدریجی معرفی کنند تا مصرف‌کنندگان بتوانند پذیرای آن باشند.

در دیگر موضوعات داغ پیرامون گلکسی اس ۲۳ FE می‌توانیم به تاریخ عرضه آن اشاره کنیم، زیرا کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی درباره آن گمانه‌زنی می‌کنند. بااین‌حال، انتظار می‌رود این نسخه اقتصادی طی هفته‌های آینده معرفی شود، چراکه پس از آن شاهد معرفی سری گلکسی اس ۲۴ خواهیم بود و ممکن است دیگر طرفداران سامسونگ نگاه قابل‌توجهی به این نسخه اقتصادی نداشته باشند و به‌سراغ مدل‌های پایه یا پلاس سری S24 بروند.

در مورد زمان عرضه گلکسی S23 FE، هنوز نمی‌دانیم، اما امیدواریم که سامسونگ این گوشی جدید را اواخر امسال رونمایی کند، زیرا، صادقانه بگوییم، عرضه این گوشی در اوایل سال 2024 بسیار منطقی نخواهد بود زیرا در این صورت زمان بسیار کمی برای مرتبط ماندن خواهد داشت زیرا سه ماهه اول در سال 2024 نیز شاهد عرضه سری گلکسی اس 24 خواهیم بود. امیدواریم به زودی تاریخ عرضه اعلام شود و شما را در مورد هر چیز دیگری که در مورد پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ می‌آموزیم مطلع خواهیم کرد.

اخبار مرتبط: