موتورولا اج ۵۰ اولترا قرار است ۲۸ فروردین ماه معرفی شود و اکنون لیستی از مشخصات آن مانند تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳، شارژ سیمی و بی‌سیم ۱۲۵ و ۵۰ واتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لو رفته است.

۱۵ فروردین ماه شرکت موتورولا از گوشی جدید موتو اج ۵۰ پرو رونمایی کرد. این دستگاه توانسته بود علاوه‌بر سرعت شارژ بالا، تا ۳ سال پشتیبانی سیستم‌عامل داشته و ترکیبی از نقاط قوت شیائومی و سامسونگ را ارائه می‌دهد. این دستگاه قرار است ۲۸ فروردین ماه راهی بازار شده و به‌فروش برسد. اکنون گزارش دیگری از برادر بزرگ‌تر آن یعنی موتورولا اج ۵۰ اولترا منتشر شده که علاوه‌بر تاریخ معرفی، لیستی از مشخصات فنی آن مانند تراشه، باتری، شارژ، نمایشگر و دوربین را به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت موتورولا تیزر جدیدی منتشر کرد که نشان می‌دهد یک گوشی پرچمدار قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین ماه معرفی شود. این ویدیو در پلتفرم ایکس (X) منتشر شده و در قسمت کپشن آن هشتگ «خانواده اج» دیده می‌شود. بنابراین شکی در عرضه موتورولا اج ۵۰ اولترا در این تاریخ وجود ندارد. ازسوی دیگر افشاگر شناخته شده Digital Chat Station گزارش جدیدی منتشر و در آن مشخصات فنی دستگاه را به‌صورت کامل افشا کرد.

براین اساس موتورولا اج ۵۰ اولترا به نمایشگر OLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شود. در این گزارش آمده رزولوشن این نمایشگر بالا خواهد بود و احتمالا با یک نمایشگر QHD یا 2K طرف هستیم. این نمایشگر لبه خمیده داشته و پانچ هول بالای آن محل قرارگیری دوربین سلفی است. همچنین از نظر طراحی این دستگاه از فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و به‌لحاظ باتری و شارژ تفاوتی با نسخه پرو ندارد. از سوی دیگر باتری گوشی مذکور ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است.

موتورولا اج ۵۰ اولترا به ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ ۱/۱.۳ اینچی مجهز خواهد شد. درکنار آن دوربین تله‌فوتو با فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری مجهز شده و به‌لطف لنز پریسکوپی، از زوم اپتیکال ۳.۲ برابری پشتیبانی می‌کند. گفته شده این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شود و براساس اطلاعات درز کرده، توانسته در گیک‌بنچ امتیازهای ۱۹۴۷ و ۵۱۴۹ را در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کند و به رم ۱۲ گیگابایتی مجهز می‌شود.

اخبار مرتبط: