بامشاهده در وب‌سایت آمازون مشخص شد که موتورولا اج ۵۰ پرو قرار است ۲۸ فروردین ماه با قیمت ۶۹۹ یورویی در بازار جهانی عرضه شود.

پانزدهم فروردین شرکت موتورولا از گوشی موتو اج ۵۰ پرو رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان یک پرچمدار اقتصادی راهی بازار هند شد، اما خبری از آن در بازار جهانی نبود. این دستگاه گزینه بسیار جذابی برای خریداران محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه‌بر بهره‌مندی از نقاط قوت شیائومی و بقیه شرکت‌های چینی یعنی پردازنده قدرتمند و شارژ فوق سریع، مزایای سامسونگ مانند مقاومت بدنه و پشتیبانی سیستم‌عامل را هم ارائه می‌دهد. بااین حال موتورولا نتوانسته تمامی مزایا را در بالاترین سطح حفظ کند. بااین حال این دستگاه می‌تواند به موفقیت بالایی در بازار دست پیدا کند.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد موتورولا اج ۵۰ پرو قرار است در بازارهای دیگر مانند کشورهای اتحادیه اروپا و سپس به بازار جهانی عرضه شود. درحقیقت فهرست وب‌سایت آمازون آلمان زمان عرضه آن را نیز در کشورهای اتحادیه اروپا مشخص کرده است. براین اساس موتورولا اج ۵۰ پرو قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف‌با ۲۸ فروردین ماه عرضه شود. همچنین پیکربندی با حافظه رم و داخلی ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی آن ۶۹۹ یورو خواهد بود. اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده، انتظار می‌رود این دستگاه مشابه نسخه هندی بوده و از نظر سخت‌‌افزاری تفاوتی میان آنها وجود نداشته باشد.

Motorola Edge 50 Pro

موتورولا اج ۵۰ پرو به نمایشگر ۶.۷ اینچی POLED با لبه خمیده، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، روشنایی ۲۰۰۰ نیتی و پشتیبانی از قابلیت +HDR10 مجهز می‌شود. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز شده که درکنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قرار می‌گیرد. همچنین از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ توربو پاور ۱۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی تغذیه می‌کند. از دیگر مشخصات موتو اج ۵۰ پرو می‌توان به دوربین اصلی ۵۰، تله‌فوتو ۱۰ و اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، IP68، دالبی آتموس و اندروید ۱۴ اشاره کرد.

اخبار مرتبط: