موتورولا گوشی موتو G24 Power را که جدیدترین مدل از سری G گوشی‌های هوشمند اقتصادی موتورولا است معرفی کرد.

موتورولا به‌تازگی مدل موتو G24 معمولی را معرفی کرده که یکی از به‌روزرسانی‌هایی مدل جدید، افزایش قابل توجه ظرفیت باتری است. این دستگاه از یک باتری بزرگ با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد، در حالی که مدل پیشین موتو G24 معمولی باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی داشت. علاوه بر این G24 Power از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند که پیشرفت قابل‌توجهی در مقایسه با شارژ سریع 15 واتی موجود در G24 معمولی است. بهبود دیگر گوشی G24 Power ارتقا کیفیت دوربین جلو است که به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. برای درک بهتر این پیشرفت باید بدانید که مدل معمولی G24 دارای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی بود.

دوربین پشتی G24 Power شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. اما با وجود این تفاوت‌ها هر دو مدل مشخصات مشابهی دارند، از جمله صفحه‌نمایش 6.56 اینچی 90 هرتزی +HD و Helio G85 SoC که در هر دو گوشی مشترک است. همچنین G24 Power دارای بلندگوهای استریو، پشتیبانی از Dolby Atmos و اسکنر اثر‌انگشت برای امنیت بیشتر است و حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

موتو G24 Power روی سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و دارای طراحی ضد آب با رتبه‌بندی IP52 است که محافظت در برابر عناصر مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند در دو رنگ متفاوت به نام‌های Glacier Blue و Ink Blue در دسترس خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی برای رقابت در بازار قیمتی حدود 120 دلار داشته باشد.

موتورولا جزئیات دقیق قیمتی و اطلاعات مربوط به ویژگی‌های این دستگاه را هفته آینده و در رویداد رسمی معرفی آن ارائه خواهد کرد.

اخبار مرتبط: