شرکت موتورولا اوایل ماه جاری میلادی گوشی موتو G Power 5G را در بازار آمریکا عرضه کرد. اکنون به فاصله کمتر از یک ماه، تصاویر گوشی بعدی موتورولا هم منتشر شده است. گوشی به نام موتورولا Moto G 5G (2023) که باز هم به صورت اختصاصی برای عرضه در بازار آمریکا طراحی شده است.

این دستگاه در واقع جانشین Moto G (2022) خواهد شد که در سال گذشته عرضه شده بود.Motorola Moto G 5G (2023) در دسته گوشی‌های میان‌رده موتورولا جای خواهد گرفت. موتو G (2023) دارای یک سوراخ پانچ مرکزی در قسمت بالای صفحه‌نمایش خواهد بود که جایگاه دوربین سلفی است.

قاب پشتی نیز میزبان دو ماژول دوربین است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و ماژول ثانویه نامشخص می‌شود. یک فلش LED نیز در کنار این ماژول قرار گرفته است. نوار دور این گوشی دارای بریدگی‌هایی برای اسپیکر بوده و یک پورت USB-C هم زیر آن قرار گرفته است.

رندرهای موتورولا Moto G 5G 2023

به جزو موارد مورد اشاره، خبر دیگری از سایر مشخصات فنی موتو G 5G (2023) در دست نیست. انتظار می‌رود که این دستگاه در حدود 400 دلار قیمت داشته باشد. موتو G 5G (2023) همچنین حداقل در دو رنگ‌بندی نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی‌های موتورولا با توجه به سابقه درخشان این برند در گذشته، از محبوبیت بالایی در بازار آمریکا برخوردارند و انتظار می‌رود که Moto G 5G (2023) هم عملکرد موفقیت‌آمیزی در بحث فروش داشته باشد.

خبر مرتبط: مشخصات فنی گوشی Moto G Power 5G + قیمت