موتورولا گوشی جدیدی از سری G را در بازار آمریکا عرضه کرده است. این گوشی Moto G Power 5G نامیده می‌شود و به عنوان یک نسخه ارتقا یافته Moto G Power 2022 عرضه خواهد شد.

Moto G Power 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با پانچ هول مرکزی، رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است. یک حسگر اثر انگشت کنار دکمه پاور تعبیه شده و پنل پشتی یک ماژول دوربین مستطیلی کوچک دارد.

برای دوربین، گوشی Moto G Power 5G دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه است که با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار هدایت می‌شود. تنظیمات دوربین همچنین شامل یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی از ویژگی‌هایی مانند عکاسی دوگانه، عکس تایم لپس و حرکت آهسته پشتیبانی می‌کند. برای سلفی و مکالمات تصویری، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 وجود دارد. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه را با استفاده از یک microSD می‌توان تا ۱ ترابایت افزایش داد.

چیپست و شبکه 5G موتورولا موتو G پاور

این گوشی به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰ با معماری ۶ نانومتری مجهز شده و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی می‌گیرد. همچنین از نظر نرم‌افزاری G Power 5G روی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

قیمت Moto G Power 5G

Moto G Power 5G دارای قیمت اولیه ۲۹۹.۹۹ دلار برای نسخه ۴ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی است. قیمت نسخه ۶ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی در حال حاضر مشخص نیست. این گوشی را می‌توان از ۲۴ فروردین از طریق Best Buy، آمازون و وبسایت رسمی موتورولا در آمریکا خریداری کرد. همچنین در ماه‌های آینده  در T-Mobile، Spectrum Mobile و Xfinity Mobile برای عرضه در بازار جهانی در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این محصول جدید موتورولا چیست؟ تا چه میزان این محصول موفقیت‌آمیز خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: معرفی موتورولا اج ۴۰ پرو با صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی