موتورولا گوشی Moto G Power (2022) را در آبان ماه سال گذشته (نوامبر 2021) رونمایی کرد. با توجه به اینکه بیشتر از یک سال از عرضه این گوشی گذشته، مدل جدید و جانشین آن تا کنون باید از راه می‌رسید. اما آن‌قدر هیچ خبری از جانشین G Power (2022) نشد که همه تصور کردند موتورولا قصد ندارد این خط تولید را ادامه دهد. تا اینکه امروز یک منبع خبری معتبر به نام OnLeaks تصاویری از موتورولا موتو G Power را منتشر کرد.

طبق این تصاویر Motorola Moto G Power (2023) دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با سوراخ پانچ هول است. در قاب پشتی نیز یکی جزیره دوربین مستطیلی شکل وجود دارد که سه ماژول دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

طراحی دوربین موتورولا موتو G Power 2023

در مرکز قاب پشتی، یک لوگوی دایره‌ای شکل موتورولا قرار گرفته که برخلاف تصور سنسور اثرانگشت نیست. ظاهرا موتورولا سنسور اثرانگشت Moto G Power (2023) را روی دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی قرار داده است. در این لبه علاوه بر دکمه پاور، دکمه‌های تنظیم صدا هم حضور دارند.

طبق تصاویری از موتورولا موتو G Power که به بیرون آمده در قسمت تحتانی، این گوشی دارای پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و میکروفون است. در لبه بالایی نیز میکروفون دوم قرار گرفته است. اسلات سیم‌کارت نیز احتمالا در لبه سمت چپ گوشی باشد.

Moto G Power (2023) موتورولا 8.3 میلی‌متر ضخامت دارد که با اضافه کردن ضخامت جزیره دوربینش، به 10 میلی‌متر می‌رسد. منبع خبری اعلام کرده که انتظار دارد این دستگاه به زودی وارد بازار جهانی شود.

اخبار مرتبط: مشخصات کلیدی موتورولا G Stylus فاش شد