گوشی Motorola Moto G Stylus (2023) با اسم رمز Geneva و شماره مدل XT2315، روی بنچمارک Geekbench قرار گرفته و مشخصات کلیدی موتورولا G Stylus فاش شده است. بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده‌های این بنچمارک، Motorola Moto G Stylus (2023) با اندروید 13 راه‌اندازی شده و از 4 گیگابایت رم هم استفاده می‌کند. هرچند شایعات دیگر تأکید دارند که این گوشی یک نسخه با رم 6 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی هم خواهد داشت.

Moto G Stylus (2023) قدرت پردازش خود را از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک می‌گیرد. این پردازنده دارای شش هسته 1.80 گیگاهرتزی و دو هسته 2 گیگاهرتزی است. تراشه این گوشی نیز احتمالا Helio G85 یا Helio G88 خواهد بود.

Geekbench سایر مشخصات کلیدی موتورولا G Stylus را فاش نکرده است، اما تصاویر لو رفته از این گوشی، طراحی ظاهری آن را فاش می‌کنند. این گوشی ظاهرا دارای یک سوراخ پانچ مرکزی روی صفحه‌نمایش است و در قاب پشتی هم از دو ماژول دوربین بهره می‌برد. گفته شده که دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد.

بنچمارک موتورولا موتو جی stylus 2023

همان‌طور که از نامش هم پیداست، Motorola Moto G Stylus (2023) با یک قلم دیجیتالی عرضه می‌شود و به پورت USB-C مجهز است. این دستگاه همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز دارد. در لبه سمت راست گوشی دو کلید تنظیم ولوم صدا و کلید پاور قرار گرفته‌اند.

سنسور اثرانگشت آن نیز احتمالا مانند مدل قبلی، روی دکمه پاور است. گفته می‌شود که Moto G Stylus (2023) در رنگ‌بندی‌های مشکی و طوسی کریستالی عرضه شده و دارای دو مدل 4G و 5G است. در هفته‌های آتی خبرهای بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

خبر مرتبط: معرفی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ نزدیک است