انتظار داریم به زودی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ معرفی شود. اواسط بهمن ماه، نشریه معتبر OnLeaks مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش کرد. اکنون این دستگاه تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کرده و نشان دهنده این است که به زودی عرضه خواهد شد. در ادامه این خبر اطلاعات بیشتری درباره معرفی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ بخوانید.

در فهرست منتشر شده FCC شماره مدل‌های XT۲۳۱۵-۱ ،XT۲۳۱۵-۴ و XT۲۳۱۵-۵ مربوط به Moto G Stylus ۵G ۲۰۲۳ هستند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۰ واتی عرضه می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد سایر مشخصات فنی آن منتشر نشده است.

اطلاعاتی که در معرفی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ اواسط بهمن ماه منتشر شد، این دستگاه یک پانچ هول در صفحه نمایش دارد و قاب پشتی دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی با فلش LED است. دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور به صورت یکپارچه در سمت راست گوشی قرار گرفته و سمت چپ آن خالی است.

گواهی FCC موتو جی استایلوس 5G 2023

جزئیات منتشر شده در مهر ماه نشان می‌دهد که این گوشی در نسخه‌های ۴G و ۵G عرضه خواهد شد، و انتظار داریم که این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد. همچنین، احتمال دارد که این گوشی در انحصار بازار ایالات متحده  آمریکا باقی بماند.

گواهی FCC موتو جی استایلوس 5G 2023

نسل قبلی Moto G Stylus، دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بود و از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کرد که با حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی عرضه می‌شد.

خبر مرتبط: موتورولا Defy 2 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد