بالاخره پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ دعوتنامه رویداد Galaxy Unpacked 2023 خود را ارسال کرد. اما سؤال اصلی اینجاست که سامسونگ در این رویداد تصمیم به معرفی کدام یک از محصولات جدید خود را خواهد داشت و در این رویداد باید منتظر چه چیزی باشیم؟ برای پاسخ به این سؤال و بررسی تاریخ دقیق رویداد تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

سامسونگ دعوتنامه رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ خود را ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وقت تهران منتشر کرد. طبق تصویر منتشر شده در سایت و صفحه شبکه‌های اجتماعی این شرکت، سامسونگ این رویداد را برای دقیقاً برای سه هفته بعد تنظیم کرده است.

این رویداد برای اول فوریه تنظیم شده است که با تبدیل زمان رویداد به زمان ایران، باید چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۳۰ شب منتظر رویداد Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ باشیم.

طبق پیش بینی‌ها و سنت هر ساله، سامسونگ در رویداد بهمن ماه خود از گوشی‌های جدید پرچم‌دار سری S خود رونمایی خواهد کرد. از این رو در این رویداد می‌توانیم معرفی گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا را شاهد باشیم.

طبق اخبار منتشر شده این گوشی‌ها تفاوت خاصی در طراحی خود نخواهند داشت و از همان زبان طراحی نسل گذشته خود استفاده خواهند کرد. با این تفاوت که سامسونگ اندکی در طراحی خود بازنگری کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده بیشترین تغییر، در گوشی گلکسی S23 Ultra است. چرا که تصاویر قاب منتشر شده از این گوشی تعویض جهت ستاپ دوربین پشت را نشان می‌دهد. همچنین اندکی طراحی لبه‌های ستاپ دوربین گوشی‌های این سری تغییر کرده است.

به جز این پرچم‌داران، تاکنون اطلاعات دقیقی از سایر محصولاتی که ممکن است سامسونگ در این رویداد از آن‌ها رونمایی کند، وجود ندارد. اما در سال‌های گذشته شاهد معرفی هدفون بی‌سیم و لپ تاپ سامسونگ در این رویداد بوده‌ایم. البته برخی تیزرهای منتشر شده به احتمال معرفی گلکسی بوک جدید نیز اشاره می‌کنند.

در زیر می‌توانید دو تیزر منتشر شده از این رویداد را مشاهده کنید:

البته پیش‌تر نیز تصاویری به اشتباه توسط سامسونگ منتشر شده بود که می‌توانستیم بگوییم سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی S23 را تأیید کرده است. اما با انتشار این دعوتنامه رسمی، تاریخ قبلی تأیید شد.

نظر شما درباره رویداد Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ چیست؟ به نظر شما در این رویداد شاهد غافلگیری جدیدی از سامسونگ هستیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.