ماه گذشته، یکی از کارشناسان معتبر خبرگزاری Ice universe گفت که سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S23 در تاریخ 1 فوریه 2023 (دوازدهم بهمن ماه) رونمایی خواهد کرد. هیچ‌کدام از تاریخ‌های احتمالی که برای عرضه این گوشی‌ها اعلام شده بودند با واکنش سامسونگ روبرو نشده بود. تا اینکه اوایل امروز یکی از شعبه‌های رسمی سامسونگ در کشور کلمبیا این تاریخ عرضه سری گلکسی S23 (اول فوریه) را تایید کرد.

این شعبه روی وب‌سایت رسمی خود صفحه‌ای را بارگذاری کرد که برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را در همین تاریخ اعلام می‌نمود (گوشی‌های سری S23 طی همین رویداد معرفی خواهند شد). البته نمایندگی سامسونگ در کلمبیا به سرعت نسبت به فاش شدن تاریخ رویداد Unpacked واکنش نشان داد و این صفحه اکنون حذف شده است. اما این موضوع به‌خودی‌خود نشان می‌دهد که تاریخ اعلام شده به احتمالا بسیار زیاد صحیح است، چراکه در غیر این صورت سامسونگ این‌قدر سریع و قاطعانه واکنش نشان نمی‌داد.

با این وجود انتظار داریم که غول فناوری کره‌ای به زودی طی یک اعلامیه رسمی تاریخ دقیق برگزاری این رویداد و البته رونمایی از سری مورد انتظار گلکسی S23 را اعلام کند. توجه داشته باشید که سامسونگ هنوز صراحتا در وب‌سایت خود به سری گلکسی S23 اشاره‌ای نکرده است، اما تصویر جدیدی که اخیرا به اشتراک گذاشته است تا حد زیادی تایید می‌کند که این شرکت قصد دارد از گوشی‌های پرچمدار خود در سال 2023 طی رویداد Unpacked در تاریخ دوازدهم بهمن ماه رونمایی کند.

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 23 از سه مدل Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra تشکیل شده باشد. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها فاش نکرده است، اما به لطف تصاویر لو رفته از آنها، می دانیم که سه‌گانه جدید S23 چگونه خواهند بود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر و پی بردن به جزئیات این گوشی‌های مورد انتظار، باید تا برگزاری رویداد Unpacked در کمتر از یک ماه دیگر صبر کنیم.

خبر مرتبط: هرآنچه از گوشی های سری گلکسی S23 می‌دانیم