مشخصات کلیدی و طراحی گوشی‌های جی‌‌تی ۱۰ پرو و جی‌تی ۱۰ پرو پلاس شرکت اینفینیکس فاش شده که حاکی از شباهت ظاهری مدل پلاس با ناتینگ فون ۲ است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مشخصات کلیدی و طراحی گوشی جی‌تی ۱۰ پرو شرکت اینفینیکس (Infinix)، مدل پلاس از پنل پشتی شفاف بهره می‌برد. همچنین منبع دیگری در توییتر مدعی وجود پنل شیشه‌ای در روی نوارهای LED پشت گوشی شد.

طراحی پشت Infinix GT 10 Pro+

برخی از مشخصات کلیدی این گوشی در تصویر صفحه «درباره گوشی» تنظیمات دستگاه قابل مشاهده است. جی‌تی ۱۰ پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی ۸۰۵۰ بهره می‌برد، درحالی که جی‌تی ۱۰ پرو به دایمنسیتی ۱۳۰۰ مجهز شده است. هر دو دستگاه از صفحه نمایش +FHD و اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات مشترک دو گوشی می‌توان به ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هفته قبل در کنفرانس خبری مسئولان اینفینیکس اعلام کردند در حال کار روی گوشی جدیدی با الهام از طراحی ناتینگ فون ۲ هستند و طرحی از آن به نمایش گذاشتند که نوار خمیده چراغ LED در مرکز پنل پشتی گوشی به چشم می‌آمد. در آن زمان، شرکت چینی گفت از این طرح در گوشی گیمینگ جدید سری جی‌تی استفاده خواهد کرد.

کارل پی، مدیر عامل ناتینگ هم به این قضیه واکنش نشان داد و اعلام کرد «زمان آماده کردن وکیل است». بنابراین به نظر می‌رسد که احتمالا در آینده نزدیک ناتینگ از شرکت اینفینیکس در زمینه کپی از گوشی‌هایش شکایت خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست چراغ‌های LED جی‌تی ۱۰ پرو پلاس همان کارکرد چراغ‌های ناتینگ فون ۲ را داشته باشند.

خبر مرتبط: گوشی جدید اینفینیکس با سرعت شارژ ۲۶۰ واتی عرضه می‌شود