با بالاتر رفتن استانداردهای شارژدهی، هر ماه بر تعداد سازندگانی که گوشی‌های آنان از آستانه سرعت شارژ 200 وات عبور می‌کنند افزوده می‌شود. براساس جدید‌ترین اخبار موجود، کمپانی اینفینیکس هم خود را آماد می‌کند تا مدل جدید گوشی اینفینیکس با سرعت شارژ 260 وات، وارد کلوپ 200 واتی‌ها شود.

به تازگی تصویری از شارژر 260 واتی Thunder Charge شرکت اینفینیکس منتشر شده است. در این تصویر شارژر در کنار یک گوشی قرار گرفته که شبیه Infinix Zero Ultra به نظر می‌رسد. Infinix Zero Ultra پیش از این با سرعت شارژ 180 وات عرضه شده بود. سیستم شارژدهی 260 واتی جدید اینفینیکس دارای یک پمپ شارژ 100 واتی چهار طرفه، یک مدار با طراحی AHB و قابلیت شارژ ایمن خواهد بود.

منبعی که این خبر را منتشر کرده همچنین ادعا دارد که اینفینیکس در حال تست کردن تکنولوژی شارژ بی‌سیم 100 واتی هم هست. شارژر بی‌سیم مورد آزمایش این شرکت دارای طراحی ذغالی، بهینه‌سازی عملکرد شارژر، کاهش مقاومت درونی و افزایش حداکثر زمان شارژ است.

اینفینیکس شارژر 260 واتی را عرضه می‌کند

Infinix طی هفته آتی، در تاریخ نوزدهم اسفند ماه راه‌حل شارژدهی 260 واتی جدید خود را معرفی خواهد کرد.هنوز معلوم نیست که برای رونمایی از این فناوری شارژدهی، اینفینیکس گوشی کاملا جدیدی را معرفی خواهد کرد یا از یک نسخه ارتقا یافته Infinix Zero Ultra استفاده می‌کند!

با عرضه گوشی اینفینیکس با سرعت شارژ 260 وات، این شرکت می‌تواند گوی رقابت را از ریلمی ربوده و تاج پادشاهی تکنولوژی‌های شارژ سریع را بر سر بگذارد. پیش از این شرکت ریلمی با گوشی‌های GT Neo5 و Realme GT3 240 واتی، رکورد‌دار سرعت شارژ بود. طبیعتا اینفینیکس جایگاه محکمی بر قله تکنولوژی شارژ سریع گوشی‌های هوشمند ندارد، چراکه این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی کمپانی‌های دیگری جای آن را خواهد گرفت.

خبر مرتبط: گوشی Realme GT3 با شارژ 240 واتی در راه است