ریلمی در اوایل ماه جاری گوشی GT Neo 5 را با قابلیت شارژ سریع 240 واتی معرفی کرد. این شرکت در تاریخ 1 اسفندماه تایید کرد که گوشی Realme GT3 نیز با همان سرعت شارژ در راه است. حال ریلمی دعوت‌نامه‌ی رسمی برای شرکت در مراسم رونمایی از محصولات خود در رویداد MWC را ارسال کرده است. این رویداد قرار است در تاریخ نهم اسفند ماه در بندر بارسلون اسپانیا برگزار شود. مراسمی که احتمالا در آن شاهد رونمایی از گوشی Realme GT3 خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که آیا Realme GT3 در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از Realme GT Neo 5 برای بازارهای جهانی خواهد بود یا یک دستگاه کاملا جدید است؟

گوشی‌هایی که از سرعت شارژ 240 وات پشتیبانی می‌کنند در حال حاضر تنها در بازار داخلی چین عرضه می‌شوند. اما از آن‌جایی پیش از این شاهد عرضه چند گوشی از سری GT Neo در بازارهای جهانی هم بوده‌ایم، بعید نیست که این بار شرکت ریلمی با گوشی GT3 قصد داشته باشد این سرعت شارژ فوق‌العاده را در بازارهای جهانی هم عرضه کند.

ریلمی GT3 با شارژر ۲۴۰ واتی

این اولین باری است که شرکت ریلمی یکی از گوشی‌های سری GT Neo را در قالب یک پرچم‌دار معمولی، با نامی متفاوت دوباره وارد بازار می‌کند. البته این برند سابقه عرضه مجدد دستگاه‌های اختصاصی دیگر خود با نام‌های متفاوت را دارد. به عنوان مثال گوشی GT Neo 3T در واقع همان گوشی Q5 Pro است که در چین عرضه شده بود و یا گوشی GT Neo 2T با نام GT Neo در چین و با نام X7 Max 5G در بازار جهانی عرضه شده بود.

با نزدیک شدن به رویداد MWC، سوالات ما از پاسخ‌هایی که در دست داریم پیشی گرفته‌اند. باید تا حدود دو هفته دیگر صبر کنیم و امیدوار باشیم تا این رویداد به تمام سوال‌هایمان جواب دهد.

اطلاعات جدید از باتری ریلمی GT3

خبر جدیدی که در تاریخ ۲ اسفندماه منتشر شده اطلاعاتی از باتری ریلمی GT3 را در اختیار عموم قرار داده است. گوشی GT3 هم درست همانند برادر چینی‌اش، می‌تواند باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خود را در زیر 10 دقیقه شارژ کند. در واقع اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این کار را در 9 دقیقه و 37 ثانیه انجام می‌دهد. این یکی از نقاط قوتی است که در تیزرهای تبلیغاتی ریلمی، مانور زیادی به روی آن داده شده است.

ویدئوهای تبلیغاتی به خوبی نشان می‌دهد که درصد باتری ریلمی GT3 در هنگام شارژ، بسیار سریع بالا می‌رود. تنها 80 ثانیه طول می‌کشد تا شارژ این دستگاه از صفر به 20 درصد برسد! ظرف مدت 4 دقیقه، شارژ گوشی به 50 درصد، و در حدود 5 دقیقه بعد به 100 درصد می‌رسد.

این آمارها با سرعت شارژ 240 واتی Realme GT Neo5 برابری می‌کند. علاوه‌ بر این، یک نسخه 150 واتی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از GT3 هم وجود دارد که هنوز معلوم نیست در بازار جهانی عرضه شود یا صرفا محدود به بازار چین باشد.

خبر مرتبط: ریلمی GT Neo 5 معرفی شد با سرعت‌ شارژ 150 و 240 واتی!