با بررسی تصاویر جدید پیکسل ۹ پرو که توسط وب‌سایت روسی Rozetked فاش شده مشخص شد این دستگاه به نمایشگر ۶.۱ اینچی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز می‌شود.

شرکت گوگل قرار است به‌زودی در مراسم Google I/O از آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری سال گذشته به‌همراه نسخه جدید اندروید ۱۵ رونمایی کند. همچنین این شرکت درحال آماده‌سازی برای رونمایی از نسخه مقرون به‌صرفه پیکسل 8a است. تاکنون گزارش‌ها و تصاویر متعددی از گوشی بعدی گوگل منتشر شده بود. پس از آن ابرکمپانی آمریکایی سری گوشی‌های بعدی پیکسل ۹ را معرفی خواهد کرد. این سری از ۳ نسخه پایه، پرو و پرو XL تشکیل شده و پاییز ۱۴۰۳ معرفی می‌شود. پیش‌از این رندرهایی از سری پیکسل ۹ منتشر شد و اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که در آن اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو قابل مشاهده است.

گزارش جدید توسط یک وب‌سایت روسی به‌نام Rozetked منتشر شده و در آن تصاویری از پیکسل ۹ پرو قابل مشاهده است. علاوه‌بر نمایش طراحی پیکسل ۹ پرو، در این گزارش به برخی از مشخصات فنی گوشی بعدی گوگل اشاره شده است. البته در این تصاویر، پیکسل ۹ پرو آسیب دیده و ترک‌هایی در پنل پشتی آن قابل مشاهده است. بااین حال هنوز هم نگاهی به تصاویر درک بسیار خوبی از پیکسل ۹ پرو دراختیار می‌گذارد.

تصاویر پیکسل ۹ پرو

پیکسل ۹ پرو درحقیقت مانند نسخه‌های پرو آیفون پرچمدار گوگل است که در ابعاد کوچک‌تر تولید می‌شود. براین اساس این دستگاه به نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز شده است. همچنین در تصاویر یک آیفون ۱۵ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی قرار گرفته که این مسئله را تایید می‌کند. بااین حال یکی از نکات مهم این دستگاه، ماژول دوربین سه‌گانه آن است. پیش از این مشخص شد که پیکسل ۹ به ماژول دوربین دوگانه و پیکسل ۹ پرو و پرو XL به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند. بااین حال تفاوت اصلی نسخه پرو و پرو XL در اندازه صفحه‌نمایش آن است و نسخه XL به پنل نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود.

در یکی از تصاویر پیکسل ۹ پرو، این دستگاه در حالت بوت دیده شده که نشان می‌دهد این دستگاه با اسم رمز «caiman» شناخته می شود. همچنین به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 مجهز شده که ارتقا بزرگی نسبت‌به رم ۱۲ گیگابایتی پیکسل ۸ پرو محسوب می‌شود. بااین حال حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای آن درنظر گرفته شده که برای یک گوشی پرچمدار واقعا کم است. در تصاویر دیگر، این دستگاه به فریم صاف مجهز شده که در ۴ گوشه دستگاه حالت منحنی دارد. همچنین یک بریدگی در لبه بالایی فریم وجود دارد که احتمالا محل قرارگیری آنتن mmWave است.

اخبار مرتبط: