یک منبع آگاه خبری اعلام کرد پیکسل بادز پرو 2 را برای بهبود سطح کیفیت موسیقی با طراحی جدید و باتری بهبودیافته توسعه و معرفی خواهد کرد.

براساس لیست‌هایی که در وبسایت های UL Demko و Safety Korea کشف شده، اطلاعاتی در خصوص هدفون‌های بی‌سیم جدید شرکت گوگل به‌دست آمده است. این محصول به‌عنوان نسل بعدی سری Pixel Buds تلقی می‌شود و احتمالا اواخر سال جاری میلادی (2024)، همزمان با عرضه گوشی‌های هوشمند Pixel 9، رونمایی در رویداد Google I/O رونمایی خواهد شد. با‌توجه‌به شواهد موجود، انتظار می‌رود شرکت گوگل در رویداد Google I/O 2024 که ماه آینده برگزار خواهد شد، از نسل دوم هدفون‌های بی سیم خود تحت عنوان Pixel Buds Pro 2 رونمایی کند. بر اساس اطلاعات اولیه، به نظر می رسد ظرفیت باتری کیس شارژ این محصول نسبت به نسل قبلی اندکی افزایش یافته باشد.

وب‌سایت خبری 91mobiles با انتشار فهرست کیس شارژ پیکسل بادز پرو 2 اظهار کرد اطلاعات مذکور در وب‌سایت‌های UL Demko و Safety Korea مشاهده شده است؛ این سازمان‌ها به‌ترتیب در دانمارک و کره جنوبی فعالیت می‌کنند. همچنین، باید اشاره کنیم طبق اطلاعات موجود، کیس شارژ هدفون‌های Pixel Buds Pro 2 با شماره‌مدل GH8tQ شناخته می‌شود. اطلاعات یادشده نشان می‌دهد ظرفیت باتری این کیس 650 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ ظرفیت باتری کیس شارژ Pixel Buds Pro 2 کمی بیشتر از نسل قبلی خود است که 620 میلی‌آمپرساعتی بود. درحال‌حاضر اطلاعات دقیقی در مورد عمر باتری هدفون‌های Pixel Buds Pro 2 در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم تا زمان توسعه و معرفی آن‌ها، این موضوع به‌طور کامل افشا شود.

پیسکل بادز پرو 2 احتمالا در رویداد Google I/O معرفی می‌شود

متاسفانه، به جز ظرفیت باتری کیس شارژ، اطلاعات دیگری در مورد Pixel Buds Pro 2 در دسترس نیست. با‌توجه‌به جزئیات فعلی، تاریخ معرفی و مشخصات فنی مرتبط با Pixel Buds Pro 2 معلوم نیست. با در نظر گرفتن زمان معرفی Pixel Buds Pro نسل قبل، این احتمال وجود دارد که نسل جدید آن‌ها اواسط اردیبهشت‌ماه یا اواخر سال جاری عرضه شود. لازم به ذکر است که این تنها یک پیش‌بینی برپایه اطلاعات گذشته است و زمان معرفی رسمی هنوز تایید نشده است.

شرکت گوگل در ماه می سال گذشته (2023) از Pixel Buds Pro رونمایی کرد. با‌توجه‌به برگزاری رویداد Google I/O 2024 در تاریخ 14 می مصادف‌با 25 اردیبهشت، این احتمال وجود دارد که نسل جدید هدفون‌های بی سیم Pixel Buds زودتر از پیش بینی‌ها معرفی شود. شایان ذکر است که این موضوع صرفا طبق زمانبندی رویداد Google I/O و معرفی Pixel Buds Pro نسل قبل مطرح شده و تا زمان برگزاری رویداد و اعلام رسمی از طرف گوگل، نمی‌توان با قطعیت در مورد آن اظهار‌نظر کرد.

در صورت تأیید توسعه و معرفی پیکسل بادز پرو 2 در ماه آینده، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در مورد این هدفون ها به دست آوریم؛ با‌توجه‌به اینکه کمتر از یک ماه به رویداد Google I/O 2024 باقی مانده ، احتمالا طی هفته‌های آینده شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی Pixel Buds Pro 2 باشیم. در جریان رویداد Google I/O 2024، علاوه‌بر رونمایی از Pixel Buds Pro 2، شرکت گوگل از محصولات دیگری همچون سری Pixel 9 نیز پرده‌برداری خواهد کرد. همچنین، انتظار می‌رود شاهد معرفی گوشی هوشمند و پرچمدار اقتصادی Pixel 8a باشیم که در رده قیمتی 500 دلاری، محصولی جذاب به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط: