تصاویر جدیدی از هندزفری پیکسل بادز پرو در رنگ‌های جدید منتشر شده که با رنگ‌های پیکسل ۸ پرو مطابقت دارد.

گوگل قصد دارد چهارشنبه ۱۲ مهر ماه از سری پیکسل ۸ رونمایی کند و پیکسل بادز پرو را هم در رنگ‌های جدید راهی بازار کند. در حقیقت گوشی پیکسل ۸ پرو در ۲ رنگ سفید و آبی روشن (Sky Blue) عرضه می‌شود و قرار است پیکسل بادز پرو هم در رنگ‌های مشابهی عرضه شود. ۲ رنگ ذکر شده سفید و طیف دیگری از آبی روشن (Bay Blue) هستند. این مسئله باعث می‌شود گوشی و هندزفری گوگل با یکدیگر هماهنگ شوند و ظاهر جذاب‌تری کنار یکدیگر داشته باشند.

 پیکسل بادز پرو در رنگ‌های جدید

البته پیکسل بادز پرو چند ماه قبل معرفی و در ۴ رنگ راهی بازار شد و اکنون صرفا ۲ رنگ جدید به دامنه انتخاب کاربران اضافه می‌شود. این دستگاه از درایور داینامیک ۱۱ میلی‌متری بهره می‌برد و گوشی‌های آن گواهی IPX4 را دریافت کرده که نشان می‌دهد گوشی‌های آن در برابر پاشش آب مقاوم هستند، البته کیس شارژ IPX2 را دریافت کرده و فقط در برابر قطرات آب مقاوم است. این هندزفری به شارژ بی‌سیم و قابلیت حذف نویز (ANC) مجهز شده است و ۲۰۰ دلار قیمت دارد. همچنین با یک‌بار شارژ ۱۱ ساعت و با شارژ کیس ۳۱ ساعت دوام می‌آورد، البته اگر قابلیت حذف نویز فعال شده باشد، پشتیبانی آن به ۷ ساعت بدون کیس و ۲۰ ساعت با کیس کاهش می‌یابد.

عرضه پیکسل بادز پرو در رنگ‌های جدید مسئله دور از انتظاری نیست، زیرا رنگ‌های اصلی هم متناسب با گوشی‌های قبلی پیکسل عرضه شده بودند. همچنین به‌نظر می‌رسد با عرضه این دستگاه در این رنگ‌ها، فاصله زیادی تا معرفی نسخه بعدی پیکسل بادز باقی مانده است.

اخبار مرتبط: