تصاویری که به‌نظر می‌رسد رندرهای رسمی گلکسی واچ 7 اولترا و بادز 3 سامسونگ باشند، به‌طور آنلاین منتشر شده و جزئیات طراحی این محصولات آینده را به نمایش می‌گذارند.

همانطورکه علاقه‌مندان به حوزه‌ فناوری پیش‌بینی می‌کردند، رویداد آنپکد آتی سامسونگ به احتمال زیاد صحنه‌ رونمایی از نسل جدید پوشیدنی‌های این شرکت خواهد بود. با انتشار رندرهای رسمی از این محصولات، دیگر جای تردیدی برای تایید این موضوع باقی نمانده است. این رندرها که توسط افشاگر شناخته‌شده‌ دنیای فناوری، به اشتراک گذاشته شده‌اند، جزئیات طراحی گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا، گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو را به‌طورکامل به‌تصویر می‌کشند.

مجموعه‌ جدیدی از رندرهای فاش‌شده، جزئیات تازه‌ای را در رابطه با ساعت هوشمند آینده‌ سامسونگ یعنی گلکسی واچ 7 به نمایش می‌گذارد. براساس این تصاویر، نسل‌جدید این ساعت هوشمند ظاهری مشابه نسل قبلی، گلکسی واچ 6، دارد. وجه تمایز اصلی این دو مدل، بند سیلیکونی آن‌ها است که در گلکسی واچ 7 از تنوع رنگ بیشتری برخوردار است. رنگ‌بندی‌های ارائه شده برای گلکسی واچ 7 شامل نقره‌ای با بند سفید، سبز و کرمی با بند هم‌رنگ است.

رندر گلکسی واچ 7

در کنار گلکسی واچ 7، رندرهای فاش‌شده، ساعت هوشمند دیگری با طراحی اسپرت‌تر به نام گلکسی واچ اولترا را نیز به تصویر می‌کشند. این ساعت در سه رنگ‌بندی نقره‌ای با بند سفید، دو رنگ مشکی و خاکستری تیره و مشکی با بند نارنجی عرضه خواهد شد. علاوه‌بر ساعت‌های هوشمند، این مجموعه رندر، جزئیاتی از دو مدل هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ را نیز نشان می‌دهد که شامل گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو است.

تشخیص دقیق مدل‌های بادز 3 و بادز 3 پرو از یکدیگر براساس رندرها کمی دشوار است. اما به‌نظر می‌رسد مدل پرو با شماره مدل SM-R630 که روی جعبه‌ آن در یکی از تصاویر حک‌شده، مطابقت داشته باشد. همچنین حدس زده می‌شود که مدل‌های پرو، همان‌هایی باشند که از سری‌های سیلیکونی (لاستیکی) برای گوش بهره می‌برند. نکته‌ جالب توجه، وجود نوارهای درخشانی است که گزارش‌های پیشین از آن‌ها با عنوان «Blade Lights» یاد می‌کردند. این نوارهای مشکی‌رنگ در امتداد لبه‌های جانبی هر دو مدل از این هدفون‌های بی‌سیم دیده می‌شوند.

رندر گلکسی بادز 3

نکته‌ جالب توجه در مجموعه رندرهای فاش شده از پوشیدنی‌های جدید سامسونگ، حضور پررنگ تم طراحی با نقطه‌های آبی و نارنجی است. این المان مشترک را می‌توان در تقریبا تمامی این گجت‌ها مشاهده کرد، که حتی شامل گلکسی واچ FE‌ که پیش‌تر عرضه شده نیز می‌شود. این نشانگرهای کوچک آبی و نارنجی در بند ساعت‌ها، انتهای ساقه‌ هدفون‌ها و روی کیس‌های شارژر آن‌ها دیده می‌شوند. استثناء به‌کارگیری این تم طراحی، صرفا مربوط به گلکسی واچ اولترا است، هرچند که در آن نیز از رنگ نارنجی استفاده شده است.

شایان ذکر است که خبری از حلقه‌ هوشمند سامسونگ (Galaxy Ring) در این رندر ها نبوده است، زیرا سامسونگ پیش‌تر درطول سال جاری چندین بار از طراحی کلی آن رونمایی کرده بود. همچنین، مشابه گلکسی واچ اولترا، حلقه‌ هوشمند نیز فاقد نشانگرهای آبی و نارنجی است.

با نگاهی به رندرهای فاش شده، می‌توان گفت که طراحی اکثر پوشیدنی‌های جدید سامسونگ در سال 2024 رویکردی اسپرت‌تر را در پیش گرفته است. همچنین، انتظار می‌رود این نسل از گجت‌ها با بهره‌گیری از پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی، بهبودهای قابل‌توجهی را در عملکرد به ارمغان آورند. سامسونگ در رویداد آنپکد که در تاریخ 20 تیرماه 1403 در پاریس برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی از این پوشیدنی‌های جدید رونمایی خواهد کرد.