طبق گزارش TUV Rheinland، ظرفیت باتری کیس شارژ گلکسی بادز 3 پرو، 500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که این عدد با ظرفیت باتری کیس شارژ بادز ۲ پرو در سال 2022 برابر است.

نسل بعدی ایربادهای بی‌سیم رده‌بالای سامسونگ، Galaxy Buds 3 Pro نیمه دوم سال‌جاری میلادی (2024) عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این ایرباد در دسترس نیست، اما طبق گزارشی که چندماه پیش در خصوص ایرپاد Galaxy Buds 3 Pro منتشر شده بود بخشی از ابهامات برطرف شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد ظرفیت باتری کیس شارژ ایرپاد Galaxy Buds 3 Pro همانند نسل قبلی، Galaxy Buds 2 Pro، برابر با ۵۰۰ میلی‌آمپر باشد. لازم به‌ذکر است که این میزان به‌صورت تئوری بیان شده است و ظرفیت نهایی آن ممکن است کمی بیشتر باشد. سامسونگ به‌طور معمول ظرفیت نهایی را اعلام می‌کند، همانند مدل Galaxy Buds 2 Pro که ظرفیت نهایی کیس شارژ آن ۵۱۵ میلی‌آمپر ساعتی ذکر شده بود.

هنوز اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری خود ایربادها در دسترس نیست ولی با توجه به گزارش‌ها، ظرفیت باتری کیس شارژ گلکسی بادز 3 پرو 500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که با ظرفیت باتری کیس شارژ نسل قبلی مطابقت دارد.

Galaxy Buds 3 Pro case

انتظار می‌رود که سامسونگ، ایرپاد Galaxy Buds 3 Pro را در نیمه‌ دوم سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی کند. جزئیات بیشتری در مورد سایر ویژگی‌های این ایرباد در دسترس نیست.

Galaxy Buds 2 Pro باتری 61 میلی‌آمپر ساعتی داشت و با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 5 ساعت و با غیرفعال شدن ANC تا 8 ساعت قابل استفاده است. کیس شارژ این محصول نیز 18 ساعت شارژدهی اضافی را برای ایربادها فراهم می‌کند. در مجموع، طول عمر باتری Buds 2 Pro بسیار مناسب است و انتظار می‌رود عملکرد مشابهی را نیز در Galaxy Buds 3 Pro شاهد باشیم.

سامسونگ علاوه بر ایربادهای رده‌بالای گلکسی بادز ۳ پرو، روی نسل بعدی مدل‌های گلکسی بادز ۲ نیز کار می‌کند، اما در حال حاضر تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد این مدل در دسترس نیست.

مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد عرضه‌ Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro را دارد و اینکه آیا این دو محصول باهم یا جداگانه عرضه خواهند شد نیز مشخص نیست. همچنین معلوم نیست که هیچ‌یک از آن‌ها در رویداد Unpacked این شرکت اوایل تیرماه، همراه با گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 معرفی شوند.