به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای سری پرچمدار گوشی‌های سامسونگ در راه است که مشکل ویرایش تصویر در برنامه گالری در اس 24 را حل می‌کند.

عده‌ای از کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 که برای انتقال تصاویرشان از نرم‌افزار Smart Switch سامسونگ استفاده می‌کنند، گزارش داده‌اند که ویرایش تصویر در برنامه گالری در اس 24 به درستی ذخیره نمی‌شوند. Smart Switch، اپلیکیشن رسمی سامسونگ برای پشتیبان‌گیری و انتقال فایل‌ها، رسانه و تنظیمات بین دستگاه‌های مختلف است. شرکت سامسونگ با دریافت گزارش این مشکل، به‌روزرسانی جدیدی را برای حل این ایراد درنظرگرفته است. این به‌روزرسانی به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و علاوه‌بر رفع مشکل ویرایش تصویر، شامل بهبودها و آپدیت‌های امنیتی دیگری نیز می‌شود.

اگرچه مشکل ویرایش تصویر در برنامه گالری در اس 24 در آزمایش‌های ما بروز نکرده است و به‌نظرمی‌رسد محدود به تصاویر انتقال‌یافته از طریق Smart Switch باشد یعنی می‌توان آن را یک ایراد جزئی قلمداد کرد اما باتوجه به فروش فوق‌العاده‌ سری گلکسی اس 24، جای خوشحالی دارد که سامسونگ این موضوع را به رسمیت شناخته و درحال رفع آن است.

مشکلات ویرایش عکس در گلکسی S24

همانطورکه در انجمن کره‌ای سامسونگ توسط یکی از مدیران تأیید شده است،، شرکت سامسونگ قصد دارد راه‌حل رفع مشکل ویرایش تصاویر در برنامه‌ گالری را از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه کند. اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزسانی مشخص نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در اواسط تیرماه 1403 دردسترس کاربران قرار گیرد.

علاوه‌براین به‌روزرسانی رفع اشکال، احتمالا زمان انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا نیز خواهد بود. توسعه‌ این نسخه‌ جدید از رابط کاربری One UI برای سری گلکسی اس 24 چند هفته‌ای است که در جریان است.بااین‌حال، به‌دلیل‌آن‌که به‌روزرسانی‌های رابط کاربری One UI امسال شامل قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی می‌شوند، ممکن است زمان بیشتری نسبت به به‌روزرسانی‌های معمول برای انتشار آن‌ها بر روی گوشی‌های موجود نیاز باشد.

در چند چند روز آینده، روند انتشار به‌روزرسانی رفع کننده‌ این مشکل را دنبال خواهیم کرد و درصورت‌انتشارآن، شما را مطلع خواهیم ساخت. با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید به‌صورت دستی بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی جدیدی برای دستگاه شما در دسترس است یا خیر. برای این کار، به منوی «تنظیمات» » «به‌روزرسانی نرم‌افزار» بروید و گزینه «دریافت و نصب» را انتخاب کنید.