پس از بررسی‌های مختلف مشخص شده سری گلکسی S24 به اسپیکر بهتری نسبت به نسل قبل مجهز شده، اما سامسونگ به آن در مراسم Galaxy Unpacked اشاره‌ای نکرد.

شرکت سامسونگ ۲۷ دی ماه در مراسم Galaxy Unpacked از سری S24 رونمایی کرد. این رویداد بیش از یک ساعت طول کشید و سامسونگ در آن به مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه از جمله هوش مصنوعی Galaxy AI اشاره کرد، بااین‌حال سامسونگ نتوانست به‌همه جزئیات ارتقا یافته گلکسی S24 اشاره کند. پس از گذشت چند روز و انجام بررسی‌های مختلف روی گلکسی S24 اولترا و مقایسه آن با نسل قبلی، یکی از قابلیت‌های جدید مخفی این دستگاه کشف شد.

نکته جالب درباره ارتقا جدید گلکسی S24 این است که نه‌تنها سامسونگ در مراسم نامی از آن نبرد، بلکه حتی در اسناد مطبوعاتی هم به‌آن اشاره‌ای نکرد. درحقیقت سری گلکسی S24 به اسپیکرهای جدیدی مجهز شده است که عملکرد بسیار بهتری نسبت‌به نسل قبلی دارند. این اسپیکرها، توان تولید حجم صدای بیشتری دارند، اما از آن مهم‌تر، افزایش کیفیت صداست. پس از انجام آزمایش‌های مختلف متوجه شدیم صدا کامل‌تر شده و صداهای زیر و بم را بهتر تولید می‌کند. علاوه‌بر آن صدا عریض‌تر شده و دامنه بیشتری را پوشش می‌دهد که یعنی اگر فردی پشت گوشی قرار بگیرد، صدای بهتری می‌شنود.

اس 24 اولترا

یکی دیگر از موارد ارتقا اسپیکر سری گلکسی S24، ایجاد باس بیشتر است که هنگام گوش کردن به‌موسیقی تاثیر زیادی در لذت کاربر دارد. در آخر، منحنی اکولایزر هم بهینه‌سازی شده و صداها بهتر ترکیب می‌شوند تا کاربر بتواند از بهترین صدای ممکن بهره ببرد. ارتقا اسپیکر سری گلکسی S24، قطعا یک سورپرایز قابل توجه از سوی سامسونگ است و تصمیم این کمپانی در ارتقا آنها درست بود. یادآوری می‌شود که تا چند سال قبل اسپیکر گوشی‌های سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند جزو بدترین نمونه‌ها بودند و طی چند سال گذشته، سامسونگ موفق شده به سطح بسیار خوبی از کیفیت و حجم صدا در اسپیکر گوشی‌های خود دست یابد.

درکنار این بلندگو، صفحه‌نمایش جدید به روشنایی ۲۶۰۰ نیتی مجهز شده و کاربران گلکسی S24 تجربه بسیار خوبی هنگام تماشای ویدیو و فیلم خواهند داشت. البته قطعا بیشتر علاقمندان به موسیقی از هندزفری استفاده می‌کنند و این ارتقا برای آنها چندان مهم نیست، بااین حال تماشای ویدیو و کلیپ با این اسپیکر و نمایشگر تجربه بسیار خوبی برای کاربر خواهد بود و هنگام بازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

اخبار مرتبط: