دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا از ویژگی‌های منحصر به‌فرد آن است. اما این گوشی پرچمدار اساسا هر ویژگی را که می‌توانید تصور کنید در خود جای داده است. گلکسی اس ۲۳ اولترا در زمان عرضه یک گوشی عالی و بی‌نقص محسوب می‌شد. سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی این دستگاه توانایی گرفتن عکس‌‌هایی با جزئیات بسیار بالا و همچنین بهبود عملکرد در شب را برای ما به ارمغان آورد.

چندی پیش افشاگر معروف توییتری Ice Universe، اعلام کرد سامسونگ در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی جدید برای اس ۲۳ اولترا است که قابلیت‌های تصویربرداری در نور کم را افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی پیشرفت‌های قابل توجهی را در سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا همراه داشته باشد و به کاربران اجازه دهد عکس‌های بهتری در شرایط کم نور ثبت کنند.

بر اساس گزارش‌ها، این به‌روزرسانی شامل الگوریتم جدیدی است که توانایی دستگاه را برای گرفتن عکس بهتر در محیط‌های کم نور افزایش می‌دهد. این قابلیت باعث می‌شود که کاربران عکس‌های روشن‌تر، واضح‌تر و دقیق‌تر، حتی در شرایط نوری کم بگیرند.

بهبود دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا

همچنین انتظار می‌رود به‌روزرسانی دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا ویژگی‌های جدیدی مانند بهبود حالت شب و تثبیت‌کننده تصویر را معرفی کند. این ویژگی‌ها عملکرد گوشی در نور کم را بهبود می‌بخشد و آن را به دوربینی عالی برای عکاسی تبدیل می‌کند.

سامسونگ همیشه به خاطر فناوری دوربین خود شناخته شده و دائما در تلاش است تا قابلیت‌های تصویربرداری دستگاه‌های خود را بهبود بخشد. با این به‌روزرسانی، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا قرار است به یکی از بهترین گوشی‌های موجود برای عکاسی در محیط‌های کم نور یا شب تبدیل شود.

نظر شما در مورد آپدیت دوربین اس ۲۳ اولترا چیست؟ آیا شما از کیفیت دوربین گوشی خود در محیط‌های کم نور ناراضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: دوربین گلکسی S23 مشکل ساز شد