گلکسی S23 اولترا به تازگی عرضه شده و چندین مشکل اتصال به وای‌ فای و صفحه نمایش تاکنون برای این گوشی گزارش شده است. بسیاری از کاربران گوشی گلکسی S23 اولترا، گزارش می‌دهند که دستگاه‌هایشان مشکل اتصال به وای فای دارد. مشکل وای فای گلکسی S23 اولترا موضوع قابل توجهی است، چراکه کاربران مختلفی آن‌ را اعلام کرده‌اند.

با توجه به مشکلات متعدد مطرح شده در Reddit و Samsung Community Forum گوشی گلکسی S23 اولترا دارای مشکل اتصال به وای‌فای است و پس از اتصال به وای‌ فای دوباره قطع می‌شود. اکثر کاربران می‌گویند که گلکسی S23 اولترا تنها دستگاهی است که چنین مشکلی دارد و سایر دستگاه‌های آن‌ها به خوبی کار می‌کنند. احتمال این وجود دارد که این مشکل تنها در صورت داشتن روتر وای‌ فای ۶ ایجاد می‌شود. وای‌ فای ۶ نسل جدیدی از فناوری بی‌سیم است و گوشی همه افراد وای فای ۶ را پشتیبانی نمی‌کند.

غیرفعال کردن وای‌ فای ۶ و پروتکل رمزگذاری WPA3 این مشکل را برای برخی از کاربران برطرف کرده است. بازگردانی به تنظیمات کارخانه مشکل تعدادی از دارندگان گوشی گلکسی S23 اولترا را حل کرده است. همچنین یکی از کاربران پیشنهاد کرده است Random MAC را غیرفعال کرده و به Phone MAC تغییر دهید.

اندرو مایریک، نویسنده مجله خبری Android Central می‌گوید که این مشکل را در گوشی گلکسی S23 اولترا خود تجربه کرده بود و به‌روزرسانی جدیدی که در بهمن ماه منتشر شد، وضعیت را تا حدی زیادی بهبود بخشیده است. اما مشخص نیست که چند تعداد از کاربران این مشکل را دارند، و به نظر می‌رسد تعداد آن‌ها کم نیست.

گوشی‌های جدید اغلب دارای مشکل هستند، بنابراین این موضوعی غیرعادی نیست و بعید است که از تبدیل شدن گوشی گلکسی S23 اولترا به یکی از برترین گوشی‌های سال جلوگیری کند.