بنابر گزارش‌ها، دوربین‌‌های سری گلکسی اس ۲۳ با مشکلات معتددی روبه‌رو است و احتمالا سامسونگ با بروزرسانی بزرگی قصد دارد این مشکلات را برطرف سازد.

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در بهمن ۱۴۰۱ عرضه شد، اما این بدان معنا نیست که سامسونگ به دنبال اصلاح گوشی‌های پرچمدار خود نیست؛ روز گذشته اخباری مبنی بر ارائه یک بروزرسانی بزرگ برای رفع مشکلات متعدد گزارش شده در خانواده گلکسی اس ۲۳ منتشر شد.

طبق مشاهدات SamMobile در توییتر، برخی از کاربران گلکسی اس ۲۳ در اندونزی، مالزی و تایلند اکنون به‌روزرسانی ماه ژوئن را که مدت‌ها منتظرش بودیم دریافت کرده‌اند. فایل به‌روزرسانی حدود ۲.۲ گیگابایت حجم دارد که نشان می‌دهد سامسونگ زمان زیادی صرف رفع مشکلات مطرح شده از سوی کاربران کرده است.

گزارش‌های می‌گویند در بروزسانی جدید زوم دو برابری پرتره به تنظیمات دوربین اضافه شده است. این خبر ماه گذشته توسط افشاگر محبوب توییتری منتشر شد و به کمک آن می‌توان عکس‌های پرتره بسیاری خوبی از فواصل دور یا نزدیک گرفت.

سری گلکسی S23 به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند

از دیگر مواردی که در بروزرسانی بزرگ دوربین‌‌های سری گلکسی اس ۲۳ حل شده، می‌توان به فوکوس خودکار اشاره کرد که هنگام عکاسی از سوژه‌های بسیار نزدیک دچار افت کیفیت می‌شد. همچنین انتظار می‌رود مشکلات نحوه عملکرد HDR در دوربین سری گلکسی اس ۲۳ حل شده باشد، چراکه این فناوری به مطلوب بودن خروجی تصاویر و ویدئوها کمک زیادی می‌کند.

آیس یونیورس عنوان کرد که حالت نایت مود گلکسی اس ۲۳ با مشکلاتی رو‌به‌رو است و احتمالا اولین به‌روزرسانی را برای آن دریافت خواهد کرد. با بهبود عملکرد پردازش تصویر در حالت نایت مود کاربران می‌‌توانند شاهد خروجی عکس‌های بهتری در شرایط کم نور باشند.

تاکنون چند کشور آسیای شرقی این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، اما نمی‌دانیم چه زمان سایر کاربران در دیگر نقاط جهان می‌توانند از این آپدیت بزرگ بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط:‌ به‌روزرسانی جدید دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا