صفحه آرژانتینی سامسونگ تیزر معرفی محصولات جدید شامل گلکسی اس ۲۳ FE، گلکسی تب اس ۹ FE، اس ۹ +FE و بادز FE را به‌همراه مشخصات آن منتشر کرد.

امروز صفحه آرژانتینی سامسونگ تیزر تبلیغاتی از سری FE یا نسخه هواداران شامل گلکسی اس ۲۳ FE، گلکسی تب FE و +FE و گلکسی بادز FE را منتشر کرد. این تصویر در صفحه گلکسی بادز FE روی وب‌سایت سامسونگ قرار گرفت که در آن طراحی دستگاه‌های بعدی سامسونگ قابل مشاهده است. بنابراین باوجود اینکه مشخصات آنها به‌صورت رسمی منتشر نشده است، می‌توان از توسعه و معرفی نزدیک آنها اطمینان حاصل کرد.

البته سامسونگ مراسم رونمایی رسمی را در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد کرد، زیرا در یکی از تصاویر کنار گلکسی اس ۲۳ FE تاریخ ۴ اکتبر مصادف با ۱۲ مهر‌ماه قرار دارد و بنابراین احتمالا چهارشنبه هفته آینده شاهد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ خواهیم بود.

نکته جالب توجه درباره رویداد سری FE که ۱۲ مهر ماه برگزار می‌شود، هم‌زمان بودن آن با مراسم گوگل برای معرفی پرچمداران جدید یعنی سری پیکسل ۸ است و به‌نظر می‌رسد این ۲ شرکت به رقابت برای جذب مخاطب می‌پردازند.

رنگ‌بندی اختصاصی گلکسی اس ۲۳ FE

گلکسی اس ۲۳ FE به‌زودی معرفی می‌شود و مانند نسخه نسل قبلی، این دستگاه هم با رنگ‌بندی‌های متنوعی راهی بازار خواهد شد. پیش از این مشخص شده بود که این دستگاه با رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد قرار است ۲ گزینه دیگر برای رنگ‌بندی این دستگاه وجود داشته باشد.

گلکسی اس ۲۳ FE در صفحه هند سامسونگ در ۲ رنگ آبی و نارنجی با عنوان نسخه ویژه گلکسی اس ۲۳ FE قرار گرفته است. با توجه به عنوان «نسخه ویژه» به‌نظر می‌رسد این ۲ رنگ به‌صورت اختصاصی در برخی مناطق عرضه می‌شود.

همچنین در تصاویر قبلی این ۲ رنگ مشاهده نمی‌شوند که احتمال صحت این نظریه را بالا می‌برد. اگرچه مناطقی که این نسخه در آن عرضه می‌شوند مشخص نیست، احتمالا این نسخه در کشور هند عرضه خواهد شد.

رنگ‌بندی اختصاصی گلکسی اس ۲۳ FE

مشخصات گلکسی بادز FE

همان‌طور که اشاره شد، تیزر گلکسی اس ۲۳ FE در صفحه بادز FE سامسونگ آرژانتین قرار گرفته است، اما در صفحه مذکور اطلاعات این هندزفری بی‌سیم هم قرار دارد. این هندزفری به‌گونه‌ای طراحی شده است که ضمن حفظ بیشتر قابلیت‌ها، با قیمتی پایین عرضه می‌شود.

گلکسی بادز FE در ۲ رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. روی هرکدام از گوشی‌ها یک درایو و ۳ میکروفون تعبیه شده است. این هندزفری از قابلیت حذف نویز (ANC) پشتیبانی می‌کند. هنگام فعال بودن قابلیت حذف نویز، ۲۱ ساعت و با خاموش کردن آن ۳۰ ساعت می‌توان از آن بهره‌مند شد.

گلکسی بادز FE از بلوتوث ۵.۲ نیز بهره می‌برد، البته مشخص نیست که کدامیک از کدک‌ها (codecs) پشتیبانی می‌شوند. طراحی این دستگاه با هدف راحت‌تر بودن مشابه گلکسی بادز و بادز پلاس خواهد بود.

کیس شارژ دستگاه مذکور به درگاه تایپ سی مجهز شده است. همچنین چراغ LED برای آگاهی از وضعیت شارژ آن بیرون و داخل کیس تعبیه شده است. گلکسی بادز FE از «حالت ambient» برای پخش صدای محیط با هندزفری، «حالت سوییچ خودکار» برای تغییر بین حالت‌های حذف نویز و ambient هنگام مکالمه و دستیار Bixby پشتیبانی می‌کند.

اخبار مرتبط: