سرانجام کمپانی سامسونگ از گوشی پرچمدار گلکسی S23 FE با مشخصات سخت‌افزاری و قیمت مناسب رونمایی کرد؛ اما اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد این دستگاه تا اندروید ۱۷ آودیت نرم‌افزاری سیستم‌عامل را دریافت می‌کند.

همان‌طورکه می‌دانید، صبح امروز، کمپانی کره‌ای سامسونگ از گلکسی S23 FE به‌همراه گلکسی تب S9 FE و گلکسی بادز رونمایی کرد که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی با برچسب قیمتی کاملا مناسب برخوردار است. اما مهم‌ترین نکته‌ای برای کاربران اهمیت دارد پشتیبانی از آپدیت‌های نرم‌افزاری سیستم‌عامل و امنیتی دستگاه‌ به‌شمار می‌رود؛ برهمین‌اساس، غول فناوری کره‌ جنوبی اعلام کرد قاتل پرچمدار نسل جدیدش می‌تواند تا اندروید ۱۷ به‌روزرسانی شود.

سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ با قیمت بالایی در جهان عرضه شدند که بسیاری از کاربران قدرت خرید آن‌ها را ندارد؛ بنابراین سامسونگ از نسخه FE یا همان Fan Edition برای گلکسی S23 رونمایی کرد تا طیف وسیع‌تری از کاربران بتوانند از پرچمداران سال ۲۰۲۳ بهره‌مند شوند. با اعلام رسمی، گلکسی S23 FE به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود، اما می‌تواند با پشتیبانی از چهار به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌عامل به اندروید ۱۷ ارتقا پیدا کند که می‌تواند باعث افزایش فروش آن در بازار جهانی شود.

اندروید ۱۷

طی سال‌ها اخیر، سامسونگ پشتیبانی مناسبی از قاتل پرچمداران یا گوشی‌های میان‌رده سری A نداشته، اما امروز خبر پشتیبانی نرم‌افزاری چهار ساله از گلکسی S23 FE می‌تواند خبری بسیار خوشحال‌کننده برای هواداران گوشی‌های سامسونگ باشد. از روز آینده، کاربران می‌توانند با پرداخت خداقل ۵۹۹ دلار از یک گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به‌همراه پشتیبانی از چهار سیستم‌عامل اندروید برخوردار شوند؛ بنابراین، دیگری نیاز به داشتن نگرانی در بخش نرم‌افزاری نخواهد بود.

علاوه‌براین، گلکسی S23 FE از مشخصات سخت‌افزاری قانع‌کننده‌ای برای کاربران عادی بهره‌ می‌برد که با ترکیب نر‌م‌افزاری این گوشی تبدیل به نسخه‌ای شگفت‌انگیز می‌شود. ازسوی‌دیگر، رابط کاربری One UI 6.0 در دستگاه موردبحث پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند از ویژگی‌های دیداری آن استفاده کنند. همان‌طورکه گفتیم این دستگاه با دو تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شود، اما نسخه کوالکام اسنپدراگون تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا دردسترس خواهد بود.

اخبار مرتبط: