براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ FE با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی می‌شود.

کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ میلادی نسخه گلکسی اس ۲۳ FE را مدل ارزان‌قیمت و اقتصادی محسوب می‌شود را برای ورود به بازار جهانی معرفی کند. اکنون افشای اطلاعاتی و شایعات پیرامون نسخه یادشده باسرعت بیشتری در جریان قرار دارد که نشان می‌دهد گوشی اس ۲۳ FE به‌زودی برای معرفی آماده می‌شود.

روز گذشته نیز سامسونگ در یکی از حساب‌های رسمی این شرکت اطلاعاتی از این گوشی منتشر کرد و امروز نیز وب‌سایت بلوتوث SIG تاییدیه گلکسی اس ۲۳ FE را صادر کرد که بیانگر آخرین مراحل توسعه دستگاه است؛ همچنین اسناد بلوتوث گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ اف‌ای را با شماره مدل SM-S711x فهرست کرده است. باتوجه‌به سایر جزئیات می‌توان گفت این گوشی با پیکربندی‌های مختلفی و مدل‌های خاصی در کشورها عرضه می‌شود.

Galaxy-S23-FE

فهرست بلوتوث شامل گلکسی اس ۲۳ FE با شماره مدل‌های SM-S711U و SM-S711U1 می‌شود به بازار ایالات متحده اختصاص دارد. سایر مدل‌ها مانند SM-S711B و SM-S711-W به‌ترتیب برای بازار بین‌المللی و کانادا درنظر گرفته شده و اطلاعات فاش شده می‌گوید همین سال جاری وارد بازار می‌شود.

از نظر تئوری، گلکسی اس ۲۳ FE باید طی ماه‌های باقی‌مانده از سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی از زمان معرفی و عرضه دستگاه وجود ندارد. البته ابتدای خردادماه شایعاتی درباره برنامه‌ریزی‌های غول کره‌ای برای عرضه جهانی در سه‌ماه ‌سوم‌ در بازارهای منتخب شنیده شد. برای سه‌ماهه چهارم و سه‌ماهه اول سال نیز برنامه‌های زیرهای گسترده سامسونگ دارد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۳ FE از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت می‌گیرد که تنها برای برخی بازارهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچین شایعات تایید می‌کنند سیستم دوربین این گوشی درحد پرچمداران خواهد بود و از سنسور جداگانه بهره ‌می‌شود که دقیقا برگرفته از طراحی گلکسی اس ۲۳ است.

اخبار مرتبط: سامسونگ نسخه FE سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ را می‌سازد