در مراسم گلکسی آنپکد 2024، سامسونگ با رونمایی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ مهر تاییدی روی موجودیت آن زد، اما هیچ‌گونه اطلاعاتی را درخصوص آن به‌اشتراک نگذاشت.

درست زمانی‌که فکر می‌کردید سامسونگ پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد 2024 را به‌پایان رسانده‌است، این کمپانی بزرگ در اقدامی غافلگیرانه از حلقه هوشمند گلکسی رینگ را رونمایی کرد. اکنون، هیچ‌گونه اطلاعاتی درخصوص مشخصات سخت‌افزاری آن دردسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد در مرحله دوم رویداد Galaxy Unpacked 2024 که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، شاهد معرفی این حلقه هوشمند خواهیم بود؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

درحال‌حاضر، باید اشاره کنیم شایعات درباره حلقه هوشمند گلکسی رینگ بیشتر از سایر دستگاه‌های هوشمند سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده‌است. اطلاعات اولیه ما نشان می‌دهد Galaxy Ring از قابلیت‌هایی مشابه ساعت هوشمند گلکسی واچ بهره می‌برد، اما ویژگی‌های آن بسیار محدودتر بوده و کاربران برای مشاهده اطلاعات مرتبط‌با سلامت بدن نیازمند گوشی‌های هوشمند هستند.

گلکسی رینگ در Galaxy Unpacked 2024 به نمایش درآمد

همان‌طورکه گفتیم، سامسونگ هیچ‌گونه جزئیاتی درخصوص قابلیت‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری گلکسی رینگ به‌اشتراک نگذاشت، اما تیزر کوتاهی را به‌نمایش گذاشت که نشان می‌دهد حلقه هوشمند سامسونگ در دست توسعه قرار دارد و احتمالا به‌زودی در Galaxy Unpacked 2024 ماه آگوست معرفی می‌شود؛ البته این‌موضوع قابل تایید نیست، اما رویداد یادشده نزدیک‌ترین زمانیست که غول کره‌ای می‌تواند از آن رونمایی کرده و سبد محصولاتش را گسترده‌تر کند.

درحال‌حاضر، کاربران در شبکه‌های مجازی شروع به گمانه‌زنی‌ درخصوص قابلیت‌های این حلقه هوشمند کردند که نشان می‌دهد تب‌وتاب بسیار زیادی برای معرفی آن در آینده نزدیک دارد؛ برهمین‌اساس، تیم طراحی و سخت‌افزاری سامسونگ احتمالا روند توسعه را بیشتر کنند تا هرچه سریع‌تر برای معرفی در سال آینده آماده شود. ازآنجایی‌که سامسونگ به‌صورت رسمی گلکسی رینگ را به‌نمایش گذاشت، باید منتظر افشاگری‌های تحلیگران توییتری باشیم.

اخبار مرتبط: