گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ در وب‌سایت فروش والمارت قرار گرفته که نشان می‌دهد این دستگاه با قیمت ۱۳۹ دلار یعنی ۱۰ دلار کمتر از نسخه نسل قبلی راهی بازار خواهد شد.

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند جهان است که هرساله گوشی‌های جذابی را با قیمت‌های متفاوت راهی بازار می‌کند. یکی از محبوب‌ترین سری‌های سامسونگ، گلکسی A است که نسخه‌های ۰، ۱۰ و ۲۰ بیشتر در رده اقتصادی قرار می‌گیرند و سری ۳۰ و ۵۰ در بخش میان‌رده هستند. دراین میان گوشی گلکسی A15 5G که جزو سری اقتصادی محسوب می‌شود قرار است زمستان امسال معرفی و راهی بازار شود، اما قبل از آن در وب‌سایت والمارت قرار گرفته که قیمت آن را فاش می‌کند.

Galaxy A15 5G

یک نسخه از گوشی گلکسی A15 5G در والمارت قرار گرفته است. این نسخه از سیم‌کارت Boost Mobile پشتیبانی می‌کند و در رنگ سرمه‌ای عرضه شده است. همان‌طور که از نامش پیداست این گوشی از فناوری ارتباط شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت این دستگاه ۱۳۹ دلار است، البته باتوجه به اینکه هنوز معرفی نشده، امکان خرید آن وجود ندارد. علاوه‌بر آن مشخصات این دستگاه نیز لو رفته که نشان می‌دهد با ارتقا بزرگی نسبت به نسل قبلی همراه است.

این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی، تراشه ۲.۲ گیگاهرتزی مدیاتک (احتمالا دایمنسیتی +۶۱۰۰)، حافظه رم ۴ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای روی نمایشگر قرار دارد. این مجموعه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. نسخه نسل قبلی یعنی گلکسی A14 قیمت ۱۵۰ دلاری داشت، یعنی این دستگاه قرار است ۱۰ دلار ارزان‌تر از نسخه قبلی راهی بازار شود. البته پیش از این شایعه شده بود که گلکسی A15 5G با قیمت ۱۵۰ دلاری راهی بازار می‌شود و ممکن است صرفا در والمارت قیمت وارد شده اشتباه باشد و باید تا معرفی رسمی منتظر ماند.

نظر شما چیست؟ آیا درصورت عرضه گلکسی A15 5G با قیمت ۱۵۰ دلاری باوجود ارتقا تراشه، نمایشگر و دوربین، ارزش خرید خواهد داشت؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: