یک افشاگر معروف توییتری، تصاویر جدیدی از طراحی گوشی هوشمند گلکسی A15 به‌نمایش گذاشت که نشان می‌دهد این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی و ضخامت ۸.۴ میلی‌متری معرفی خواهد شد.

روز گذشته، طراحی و مشخصات سخت‌افزاری سری گلکسی اس ۲۴ افشا شد که نشان می‌داد نسل جدید پرچمداران سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های کاملا تخت بهره می برند. اما امروز نوبت به افشاگری از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A15 می‌رسد؛ طراحی این دستگاه شباهت‌های زیادی به گلکسی اس ۲۴ دارد که گویا رضایت غول فناوری کره‌ای برای استفاده از یک زبان برای بیشتر گوشی‌هایش در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

آنچه در تصویر از گلکسی A15 می‌بینیم توسط افشاگر معروف و سرشناس توییتری به‌نام Evan Blass منتشر شد که به‌خوبی حاشیه‌ها و طراحی دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد. همان‌طورکه گفتیم، گوشی مقرون‌به‌صرفه سامسونگ از حاشیه‌ها و لبته‌های نسبتا صافی برخوردار است که آن‌ را به‌صورت کاملا محسوسی شبیه‌به گلکسی اس ۲۴ می‌کند. ازسوی‌دیگر، پنل پشت دستگاه بسیار ساده و شفاف به‌نظر می‌رسد که نشان‌دهنده جنس شیشه‌ای دستگاه خواهد بود؛ دوربین سه‌گانه گلکسی A15 مانند سایر برادرانش به‌صورت جداگانه و عمودی در سمت چپ قرار می‌گیرد.

Galaxy a15 image

این تصویر، حاشیه سمت راست گلکسی A15 را نشان می‌دهد که در آن دکمه پاور و ولوم صدا مانند نسل‌های قبل درجای همیشگی قرار دارند و احتمالا حسگر اثرانگشت با دکمه پاور ادغام می‌شود. تصویر افشا شده با اطلاعات قبلی مطابقت دارد؛ برهمین‌اساس، می‌توان گفت سامسونگ در سال ۲۰۲۴ تمام گوشی‌های هوشمندش را با حاشیه‌های تخت می‌سازد تا از نظر ظاهری و طراحی مشابه خانواده گلکسی اس ۲۴ شوند. همچنین، به‌کارگیری یک مدل طراحی مشابه باعث می‌شود گوشی‌های سامسونگ برای تمام کاربران قابل‌تشخیص باشد که یکی از اهداف بازاریابی به‌شمار می‌رود.

باوجوداین، طراحی مشابه ممکن است باعث شود مصرف‌کنندگان نتوانند گلکسی A۱۵ را از گلکسی اس ۲۴ یا گلکسی A25 تشخیص دهند؛ پس غول فناوری کره‌ای باید وجه تمایزی برای ساخت هریک از این دستگاه‌ها ایجاد کند تا به‌راحتی توسط کاربران قابل‌تشخیص باشد. به‌نظر می‌رسد ضخامت گلکسی A15 برای اولین‌ بار پایین‌تر حد ممکن در نسخه‌های اقتصادی رسیده و این گوشی تنها ۸.۴ میلی‌متر ضخامت دارد. علاوه‌براین، نمایشگر آن ۶.۴ اینچی با ناچ U شکل خواهد بود و برای تامین انرژی از باتری استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد شد.

اخبار مرتبط: