افشاگر توییتری مشخصات گوشی گلکسی A25 5G سامسونگ را منتشر کرده که براساس آن، این گوشی به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰، نمایشگر ۶.۴۴ اینچی اولد و رم ۸ گیگابایتی مجهز شده است.

به‌گزارش GSM Arena، یک افشاگر در X (توییتر) مشخصات گلکسی A25 5G را منتشر کرده که براساس‌آن، این دستگاه با شماره مدل SM-A256B از تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد. این دستگاه به صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی امولد مجهز شده است.

گلکسی A25 از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و از حافظه رم ۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند، اما هنوز حافظه داخلی مشخص نشده است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات Samsung Galaxy A25

دستگاه مذکور با رابط کاربری One UI 6 برپایه اندروید ۱۴ عرضه می‌شود، البته هنوز نسخه اصلی این رابط کاربری عرضه نشده و فقط نسخه بتا آن در دسترس کاربران برخی از گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ مانند سری گلکسی اس ۲۳ قرار گرفته است.

این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۲ × ۷۷.۵ × ۸.۳ میلی‌متری و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه پایینی است. البته پیش از این در بنچ‌مارک وب‌سایت گیک‌بنچ مشخص شده بود که این دستگاه از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ بهره می‌برد. همچنین در تست گیک‌بنچ موفق به کسب امتیاز ۹۳۷ برای یک‌هسته و امتیاز ۲۱۰۶ برای چند هسته شده بود.

گلکسی A25 از نظر ابعاد و نمایشگر کاملا مشابه نسل قبلی است. نمایشگر A24 نیز از تکنولوژی سوپر امولد برخوردار بود. شاید از معدود نقاط اختلاف بین این دستگاه و نسل قبلی بتوان به استفاده از تراشه مذکور به‌جای تراشه هلیو G99 گلکسی A24 اشاره کرد.

اخبار مرتبط: