آخرین آخرین بروزرسانی تلگرام دارای ویژگی‌های جدیدی مانند اشتراک‌گذاری پوشه‌های چت، تصاویر پس زمینه شخصی‌سازی شده، حالت ذخیره انرژی و بهینه‌سازی برای دستگاه‌های اندرویدی و موارد بسیاری دیگری است که در ادامه این خبر به ‌آن‌ها می‌پردازیم.

اشتراک‌گذاری پوشه چت

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند با ارسال لینک، پوشه‌های چت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این کار دعوت دوستان را برای پیوستن به چندین گروه کاری یا کانال‌های خبری به طور همزمان آسان می‌کند. همچنین می‌توانید چندین لینک دعوت برای چت‌های مختلف ایجاد کنید و آن‌ها را نام‌گذاری کنید.

شما می‌توانید پوشه‌ها را در هر چت عمومی یا گروه‌هایی که در آن‌ها ادمین هستید اشتراک‌گذاری کنید. اگر چت‌های بیشتری را به پوشه خود اضافه کنید و لینک‌ها را به‌روز کنید، اعضا برای پیوستن به چت‌های جدید، اعلانی دریافت خواهند کرد.

تصاویر پس‌زمینه شخصی‌سازی شده

شما در آخرین به‌روزرسانی تلگرام قادرید تصاویر پس‌زمینه را برای هر چت شخصی‌سازی کنید. پس از تنظیم تصویر پس‌زمینه نیز می‌توانید به مخاطب خود پیامی ارسال کنید تا همان تصویر پس‌زمینه را برای خود انتخاب کند.

ربات‌های بهتر

ربات‌های تلگرام قابلیت میزبانی از برنامه‌های تحت وب را دارند و به میلیون‌ها کاربر سرویس و خدمات ارائه می‌دهند. این برنامه‌های تحت وب از این پس می‌توانند در هر گفتگویی اجرا شوند. برنامه‌های وب که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از طریق یک لینک مستقیم یا با اشاره به نام کاربری ربات در هر گفتگویی در تلگرام دسترسی یابند.

در هنگام اجرا شدن گروه‌ها، برنامه‌های تحت وب از قابلیت‌های چندنفره برای اعضا پشتیبانی می‌کنند. این امر فرصتی را برای تاجران و برند‌های معروف در تلگرام بدون هیچ هزینه‌ای گسترده‌تر می‌کند.

رابط‌ کاربری بهبود‌ یافته

بهبودهای مختلفی در رابط کاربری پیام‌رسان تلگرام صورت گرفته است. امکان ایجاد گروه بدون افزودن اعضا و انیمیشن‌های جدید برای تصاویر حساب کاربری در گوشی‌های هوشمند شرکت اپل برخی از این نمونه‌ها هستند.

نظر شما درباره آخرین به‌روزرسانی تلگرام چیست؟ آیا شما این نسخه را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: آپدیت جدید تلگرام با قابلیت ذخیره نیرو!