یک گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی ویدئویی Final Fantasy VII Rebirth به‌مدت سه ماه در انحصار کنسول PS5 قرار دارد و سپس برای سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

روز گذشته، استودیو اسکوئر انیکس تریلر جدید و زیبایی از بازی Final Fantasy VII Rebirth را منتشر کرد که اطلاعات مبنی‌بر تاریخ عرضه بازی برای کنسول پلی استیشن ۵ در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ برابر با دهم اسنفد ماه سال جاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق قرارداد بین سونی و اسکوئر انیکس، Final Fantasy VII Rebirth به‌مدت سه‌ماه در انحصار کنسول PS5 خواهد بود؛ این بازه‌زمانی سه‌ماه بسیار کمتر از انحصار یک‌ساله Final Fantasy VII Remake و انحصار شش‌ماهه Final Fantasy XVI به‌شمار می‌رود.

انحصار سه ماهه بازی Final Fantasy VII Rebirth برای PS5

البته باید یادآور شویم که پایان دوره انحصاری برای Final Fantasy VII Rebirth لزوما به این معنا نیست که این بازی به‌سرعت دردسترس کاربران سایر پلتفرم‌ها مانند Xbox و PC قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال، انحصار بازی Final Fantasy XVI تا سال ۲۰۲۳ به‌پایان می‌رسد، اما توسعه‌دهندگان بازی بیان کردند که به‌زمان بیشتری برای آماده‌سازی نسخه PC یا Xbox دارند. این موضوع برای Final Fantasy VII Remake اتفاق افتاد و نسخه PC آن یک‌سال‌ونیم پس از عرضه اولیه در پلی استیشن ۴ عرضه شد. برهمین‌اساس، دو نسخه XVI و Rebirth احتمالا تا اواسط سال ۲۰۲۴ عرضه دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه‌براین، استودیو اسکوئر انیکس اطلاعات بیشتری را درباره بازی Final Fantasy VII Rebirth منتشر کرد که نشان می‌دهد این بازی بیشار از ۱۰۰ گیم‌پلی دارد. تهیه‌کنند بازی یوشینوری کیتاسه گفت: قسمت دوم از پروژه بازسازی FINAL FANTASY VII از عناصر نسخه قبلی و ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای مانند نقشه جهان گسترده بهره می‌برد که پلیرها می‌توانند در آن چیزهای زیادی را کشف کنند. داسنان بازی نیز به‌شکلی چشمگیرتر از همیشه پیش خواهد رفت که برای درک آن‌ شاید نیاز باشد چندین بار این نسخه را بازی کرد.

انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth  در سال ۲۰۲۴

وی در ادامه افزود که گیمرها باید از بازی Final Fantasy VII Rebirth به‌عنوان یک داستان ماجراجویی مستقل از سایر نسخه‌ها لذت ببرند؛ شخصیت اصلی داستان Midgar را ترک می‌کند تا بتواند دنیایی فراتر را کشف کند. برای درک بهتر و عمیق‌تر از بازی می‌توانید خلاصه‌ای از داستان در وب‌سایت‌های حوزه بازی‌های ویدیوئی بخوانید.

کارگردان Final Fantasy VII Rebirth، نائوکی هاماگوچی می‌گوید که شخصیت اصلی داستان به‌نام کلود به‌همراه دوستانش از Midgar فرار می‌کنند تا به‌کشف دنیایی جدیدتر بروند. خط داستانی بازی موردبحث بسیار طولانی‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از نسخه‌های قبلی به‌شمار می‌رود. اگر به Final Fantasy VII Rebirth علاقه دارید باید به‌شما بگوییم که مراحل اصلی و فرعی زیادی دراختیار شما قرار می‌گیرد و در مسیر اصلی بازی با هیولای قدرت‌مندی مواجه می‌شوید که برای رسیدن هدف ‌اصلی باید از همه آ‌ن‌ها گذر کنید.

اخبار مرتبط: