توییتر ورشکست می‌شود؟ این سؤالی است که در ادامه این خبر به پاسخ آن پرداخته‌ایم. احتمال ورشکستگی توییتر وجود دارد، این مطلب را ایلان ماسک مالک جدید توییتر به کارمندان این شرکت اعلام کرده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، در یک تماس جمعی به کارمندان اعلام کرد که نباید ورشکستگی رسانه‌های اجتماعی را رد کرد. این اعلامیه ساعاتی پس از یک ایمیلی که ماسک درباره جبران درآمد هشدار داده بود، منتشر شد. در آن ایمیل هشدار داده شد که اگر شرکت نتواند درآمد اشتراک را برای جبران کاهش درآمد ناشی از تبلیغات افزایش دهد، ممکن است "از رکود اقتصادی آینده جان سالم به در نبرد".

ورشکستگی توییتر

رویترز گزارش داد، با خروج مدیران کلیدی توییتر از جمله افسر ارشد امنیت اطلاعات و یوئل راث، رئیس بخش اعتماد و ایمنی، بی نظمی در این شرکت بالا می‌رود و این موضوع به احتمال ورشکستگی توییتر دامن زده است. راث بر واکنش توییتر به سخنان نفرت انگیز، اطلاعات نادرست و هرزنامه نظارت می‌کرد و اکنون بیوگرافی حساب توییتر او نشان می‌دهد که او یک "رئیس سابق" در این شرکت است. بر اساس یک پیام داخلی Slack، افسر ارشد حریم خصوصی و افسر ارشد سازگاری نیز آنجا را ترک کردند. یکی از افرادی که تصمیم گرفت حداقل فعلاً بماند، رابین ویلر، مدیر ارشد تبلیغات شرکت است.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با "نگرانی عمیق" توییتر را زیر نظر دارد، پس از اینکه مدیران حریم خصوصی و رعایت قوانین شرکت را ترک کردند. این خروج‌ها رسانه‌های اجتماعی را در معرض خطر نقض دستورات نظارتی قرار می‌دهد، اما الکس اسپیرو، وکیل ماسک، اعلام کرد که تیم در حال انجام «گفتگوی سازنده‌ای در حال انجام» در مورد این موضوع است.

دلیل اینکه FTC توسعه را در توییتر دنبال می‌کند این است که رسانه‌های اجتماعی قبلاً از اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن‌هایی که به تبلیغ‌کنندگان داده شده است سوء استفاده کرده‌اند. با این حال، اسپیرو سعی کرد وضعیت را آرام کند و گفت: «ایلان موشک‌ها را به فضا می‌فرستد، او از FTC نمی‌ترسد» بدون اینکه ارتباط بین این دو را روشن کند.

خبر مرتبط: تیک آبی توییتر ماهی ۲۰ دلار!