ویدیو 8K از ماد جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ با پشتیبانی از قابلیت Ultra Plus Better Path Tracing منتشر شده که از نظر ظاهری کیفیت بسیار بالایی دارد.

شرکت CD Projekt Red سال ۲۰۲۰ از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) رونمایی کرد. این بازی در ابتدا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و به‌همین دلیل نتوانست انتظارات را برآورده کند. بااین حال این عنوان هم مانند ویچر ۳ پس از گذشت زمان و دریافت آپدیت‌های متعدد برای رفع باگ‌ها و ایرادات توانست کاربران قابل توجهی را به‌خود جلب کند. اگرچه چند سال از این ماجرا می‌گذرد، اکنون ماد جدیدی از این بازی منتشر شده که با رزولوشن 8K و استفاده از فناوری Path Tracing کیفیت بسیار خوبی دارد.

ویدیو جدیدی با رزولوشن 8K توسط Digital Dreams از سایبرپانک ۲۰۷۷منتشر شده که این ماد جدید را به‌نمایش می‌گذارد. این ماد از قابلیت Ultra Plus Better Path Tracing برای بهبود گرافیک استفاده می‌کند. آخرین نسخه آن چند روز قبل منتشر شد و پیشرفت‌های گرافیکی مختلفی را ازجمله افزایش بازتاب نور از سطوح زیر سقف ارائه کرد. این ماد از گزینه ۲۰ گیگ رم مجازی هم بهره می‌برد و از نظر ظاهری واقعا جذاب است.

در حال حاضر تمرکز کمپانی CD Projekt Red روی پروژه‌های دیگری مانند چهارمین نسخه سری The Witcher و عنوان دیگری با اسم رمز Orion منتقل شده، اما به‌لطف به‌روزرسانی NVIDIA DLSS 3.7 احتمالا در آینده آپدیت‌های بیشتر با ارتقای گرافیکی برای Cyberpunk 2077 عرضه خواهد شد. نسخه جدید فناوری افزایش مقیاس تصویر (upscaler)، که یک حالت جدید «E» را ارائه می‌دهد، تصویر واضح‌تر و ghosting کمتری را به ارمغان می‌آورد. این مسئله در ویدیو منتشر شده کاملا قابل مشاهده است.

عنوان Cyberpunk 2077 درحال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در سراسر جهان در دسترس است. همان‌طور که اشاره شد، باوجود مشکلات فراوان در ابتدای عرضه این بازی درحال حاضر وضعیت مناسبی دارد.

اخبار مرتبط: