یک‌ماه تا عرضه Ghost of Tsushima: Director’s Cut برای PC باقی مانده و اکنون از سیستم مورد نیاز برای اجرای آن به‌صورت رسمی رونمایی شد.

اواخر تیر ماه سال ۱۳۹۹ عنوان Ghost of Tsushima به‌صورت اختصاصی برای کنسول‌های سونی عرضه شد. این عنوان توانست به‌لطف محیط جهان‌باز دیدنی و گیم‌پلی مهیج هواداران زیادی پیدا کند و پس از گذشت یک سال، نسخه کارگردان یا همان Ghost of Tsushima: Director’s Cut منتشر شد که در آن قابلیت اجرای بازی در محیط سیاه و سفید و با زبان ژاپنی در دسترس کاربران قرار گرفت. پس از کسب موفقیت و با گذر زمان، سیاست‌های سونی تغییر کرد تا عناوین اختصاصی را پس از مدتی برای PC هم عرضه کند و به‌زودی قرار است Ghost of Tsushima هم به‌عناین دیگر بپیوندد. اکنون گزارشی منتشر شده و در آن حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Ghost of Tsushima: Director’s Cut مشخص شده است.

بااعلام شرکت سونی، جزئیات مربوط به پردازنده، کارت گرافیک و میزان رم مورد نیاز برای اجرای Ghost of Tsushima: Director’s Cut در سطوح گرافیکی مختلف مشخص شده است. برای اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم، کاربران نیازمند یک سیستم نسبتا قوی هستند و پردازنده Core i5-11400 اینتل یا Ryzen 5 5600 شرکت AMD و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4080 انویدیا یا Radeon RX 7900 XT شرکت AMD مورد نیاز است. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود Ghost of Tsushima: Director's Cut از DLSS 3 انویدیا، FSR3 شرکت AMD و XeSS اینتل هم پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از آنها، عملکرد سیستم را کمی بهبود ببخشند.

Presetپایهمعمولیبالابسیار بالا
عملکرد میانگین۷۲۰ پیکسل ۳۰ فریم۱۰۸۰ پیکسل ۶۰ فریم۱۴۴۰ پیکسل ۶۰ فریم/ ۳۰ فریم 4K۶۰ فریم 4K
پردازندهCore i3-7100 اینتل
Ryzen 3 1200
Core i5-8600 اینتل
Ryzen 5 3600
Core i5-11400 اینتل
Ryzen 5 5600
Core i5-11400 اینتل
Ryzen 5 5600
کارت گرافیکGeForce GTX 960 4GB انویدیا
Radeon RX 5500 XT
GeForce GTX 2060 انویدیا
Radeon RX 5600 XT
GeForce RTX 3070 انویدیا
Radeon RX 6800
GeForce RTX 4080 انویدیا
Radeon RX 7900 XT
حافظه رم۸ گیگابایت۱۶ گیگابایت۱۶ گیگابایت۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره‌سازی۷۵ گیگابایت هارد HDD (SSD توصیه می‌شود)۷۵ گیگابایت هارد SSD۷۵ گیگابایت هارد SSD۷۵ گیگابایت هارد SSD
سیستم‌عاملویندوز ۱۰ ۶۴ بیتیویندوز ۱۰ ۶۴ بیتیویندوز ۱۰ ۶۴ بیتیویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی
سیستم مورد نیاز برای اجرای Ghost of Tsushima: Director’s Cut

علاوه‌برآن، امروز تایید شد که با انتشار Ghost of Tsushima: Director's Cut در ماه آینده، یک overlay جدید پلی‌استیشن برای PC عرضه خواهد شد. این overlay شامل لیست دوستان در پلی‌استیشن، جوایز یا همان تروفی‌ها، تنظیمات و پروفایل است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مانند بازی در کنسول، قفل تروفی‌های پلی‌استیشن را باز کنند. همچنین حالت کراس پلتفرم بین کنسول‌های پلی استیشن و PC برای حالت Legends بازی تایید شده است، البته برای استفاده از آن کاربران PC به یک حساب پلی استیشن نیاز دارند. این بازی از ۱۶ می مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط: