براساس اعلام رسمی سامسونگ، ابرپرچمدار گلکسی S24 اولترا به محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass Armor مجهز شد که چهار برابر دوام بیشتر و 75 درصد انعکاس نور را کاهش می‌دهد تا وضوح تصویر درمقایسه‌با نسل Victus بهبود چشم‌نوازتری داشته باشد.

همان‌طورکه در مراسم گلکسی آنپکد 2024 اعلام شد، ابرپرچمدار گلکسی S24 اولترا از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده متنوعی بهره می‌برد که می‌‌توان دل عاشقان سامسونگ را ببرد. بااین‌حال، ازجمله ویژگی‌های پیشرفته و چشم‌نواز نسخه اولترا سطح روشنایی 2600 نیتی آن بود کاربران می‌توانند به‌کمک آن در زیرنور خورشید با گوشی‌هایشان کار کنند؛ همچنین، برای بهبود این قابلیت جذاب، غول کره‌ای از محافظ شیشه‌ای Gorilla Glass Armor استفاده کرد که درمقایسه‌با Victus 2 ویژگی‌های فوق‌العاده بیشتری دارد؛ در ادامه به‌جزئیات دقیق محافظ نسل جدید می‌پردازیم.

باتوجه‌به گفته‌های سامسونگ درخصوص محافظ Corning Gorilla Glass Armor، این محافظ شیشه‌ای ترکیبی از قدرت و انعکاس وضوح بصری است که به‌طور ویژه‌ای وضوح نمایشگر گلکسی S24 اولترا را بهبود می‌بخشد. درحقیقت، سامسونگ می‌‌‌خواهد برای رقابت‌با اپل بهترین گوشی هوشمند را وارد بازار کند که نظیرش در سال 2024 میلادی پیدا نمی‌شود. البته، باید در نیمه‌سوم سال‌جاری منتظر پاسخ سخت و کوبنده غول ساکن کوپرتینو با سری آيفون ۱۶ باشیم که قرار است به مولد هوش مصنوعی AppleGPT به‌همراه چندین قابلیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیگر مجهز شوند.

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴

رئیس تیم تحقیق و توسعه مکانیکی سامسونگ، کواجین باو، اظهار کرد محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass Armor استحکام فوق‌العاده بالایی را برای گلکسی S24 اولترا به‌ارمغان می‌آورد. باتوجه‌به گفته‌های رئیس سامسونگ، ابرپرچمدار نسل جدید سقوط ارتفاع 3 متری را تحمل می‌کند که عملکردی خیره‌کننده را به‌ارمغان می‌آورد؛ درحقیقت، این محصول اطمینان و آرامش را به کاربران نسخه اولترا هدیه می‌دهد تا درصورت سقوط خیالشان از آسیب به بدنه راحت باشد.

درنهایت باید یادآور شویم، اطلاعاتی که درخصوص محافظ نمایشگر Corning Gorilla Glass Armor دردسترس قرار گرفت نشان می‌دهد محافظی بسیار متفاوت برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که نوآوری و جذابیت برای گلکسی S24 اولترا به‌ارمغان می‌آورد. افزون‌براین، این محافظ تا 75 درصد بازتاب ‌نور را کاهش می‌دهد که کاربران می‌توانند زیرنور خورشید به‌راحتی با بهترین وضوح تصویر کار کنند که در هیچ‌یک از پرچمداران سال 2023 و 2024 یافت نمی‌شود.

سامسونگ ادعا کرد کورنیگ گوریلا گلس آرمور در گلکسی S24 اولترا بیشترین دوام را به‌ارمغان می‌آورد. بااین‌حال، در تست‌های انجام‌شده، این محافظ شیشه‌ای درمقایسه‌با سایر شیشه‌های پوششی دوام بیشتری را دارد. همچنین، سامسونگ گوشی را با آزمایشی زنده مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد هیچ‌گونه خط‌وخشی هنگام اصابت با اجسام سخت برنمی‌دارد. در یک جمله باید بگوییم گلکسی S24 اولترا بزرگ‌ترین غول گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و رقیبی جدی برای آیفون ۱۶ پرو مکس در نیمه‌سوم سال 2024 به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط: