تلگرام باز هم با آپدیت جدید خود، همه را غافلگیر کرد. اکنون به‌روزرسانی جدید این نرم افزار امکان تبدیل صدا به متن در پیام‌های ویدیویی تلگرام را به نرم افزار اضافه کرده است. تبدیل صدا به متن در تلگرام قابلیت جذابی به نظر می‌رسد که در ادامه بیشتر راجع به آن بخوانید.

البته این قابلیت فعلاً تنها برای کاربران Premium تلگرام قابل استفاده است و کاربران عادی امکان استفاده از این قابلیت را ندارند. پیش از این کاربران می‌توانستند هر پیام صوتی را به متن تبدیل کنند و اکنون با این قابلیت جدید کاربران نسخه ویژه تلگرام به راحتی می‌توانند رونوشت متنی فوری یک پیام ویدیویی را دریافت کنند.

البته این اولین باری نیست که تلگرام ویژگی‌های جدید را مخصوص کاربران Premium عرضه کرده است و پیش‌تر نیز شاهد آپدیت جدید تلگرام برای مشترکین ویژه این پیام رسان بوده‌ایم.

علاوه بر این به‌روزرسانی جدید، تلگرام ویژگی‌های مفید دیگری را نیز درون خود جای داده است. برای مثال در نسخه جدید، تلگرام قابلیت Topics in Groups را معرفی کرده است. با استفاده از این قابلیت در گروه‌های با بیش از ۲۰۰ عضو می‌توان موضوعات مختلفی را فعال کرد و برای هر موضوع فضای جداگانه‌ای تدارک دید.

تبدیل پیام ویدیویی به متن در تلگرام

علاوه بر این در آپدیت جدید تلگرام کاربران می‌توانند برای حساب خود بیش از یک نام کاربری را تعیین کنند. این نام کاربری می‌تواند در هر یک از حساب‌های کاربران قابل استفاده باشد و حتی این نام کاربری می‌تواند از ۵ کاراکتر نیز کمتر باشد.

به گفته تلگرام نام کاربری‌های جدید به راحت‌تر پیدا کردن افراد کمک می‌کند و اکنون می‌توان این نام‌ها را از طریق بلاک چین معامله کرد که حرکت جالبی است.

علاوه بر این در به‌روزرسانی جدید تلگرام شاهد اضافه شدن ۱۲ بسته ایموجی جدید برای کاربران Premium هستیم که برخی از این ایموجی‌ها مخصوص هالووین ساخته شده‌اند.

آپدیت جدید تلگرام یک حالت شب جدید را برای کاربران سیستم عامل iOS به ارمغان دارد. رنگ‌ها درون اینتم جدید متعادل‌تر شده است تا جلوه بصری بهتری را به کاربر ارائه دهد.

همچنین مانند کاربران اندروید، گزینه‌های جدیدی برای تغییر ابعاد متن‌ها به تلگرام اضافه شده است که امکان بزرگ‌تر کردن متن پیام‌ها را به کاربران می‌دهد. در نهایت درون این نسخه شاهد برخی بهبودهای نرم افزاری نیز هستیم. بهبودهایی مانند انیمیشن جدید برای پاسخ دادن به پیام‌ها و نمایش یک منو جدید هنگام ضربه زدن به روی نمایه کاربر در تلگرام، برخی از این بهبودها هستند.

نظر شما درباره قابلیت تبدیل صدا به متن در پیام‌های ویدیویی تلگرام چیست؟ به نظر شما ویژگی‌های جدید اضافه شده در تلگرام تا چه میزان می‌تواند کاربران را راضی کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: حذف پست‌های پولی تلگرام از نسخه iOS