شرکت ردمی اخیرا سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 12 را در چین عرضه کرده است. اما اکنون انتظار می‌رود که این تولیدکننده چینی یکی از گوشی‌های سری Redmi K60 را نیز تا قبل از پایان سال جاری، وارد بازار چین کند. در این شرایط اکنون یک تصویر مفهومی هم از K60 در فضای آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در مقایسه با سری Redmi K50 از طراحی قاب پشتی جدیدتری برخوردار است. تصاویر مفهومی گوشی ردمی K60 اطلاعات جدیدی ارائه می‌دهد که در ادامه بخوانید.

قبل از مطالعه، باید بدانید که صحت این تصویر مفهومی از Redmi K60 تایید نشده است. چراکه مشخص نیست این تصویر را طرفداران بر اساس علایق خودشان طراحی کرده‌اند، یا اینکه واقعا مبتنی بر محصول نهایی است. به هر صورت بر اساس این تصویر مفهومی، گوشی Redmi K60 دارای یک صفحه‌نمایش تخت با یک سوراخ پانچ در مرکز است. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز کمی ضخیم‌تر از حد انتظار برای گوشی‌ در این رنج قیمتی هستند.

لبه سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که به نظر می‌رسد با اسکنر اثرانگشت یکپارچه شده است. در قسمت پشتی نیز، جزیره دوربین مستطیلی شکل با لبه‌های گرد قرار دارد. دوربین اول (در بالا) با یک لنز بزرگتر و پس از آن یک دوربین مربع شکل همراه می‌شود.

بر اساس تصاویر مفهومی گوشی ردمی K60 و گزارش‌های رسیده، این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی امولد با فرکانس 120 هرتز خواهد بود و از تراشه Dimensity 8200 استفاده می‌کند. همچنین ممکن است این گوشی یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی، Redmi K60 دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور IMX686 سونی و یک لرزه‌گیر OIS خواهد بود.

مشخصات فاش شده از Redmi K60 نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با iQOO Neo 7 SE رقابت کند. دستگاهی که احتمال دارد آنهم از تراشه Dimensity 8200 استفاده نماید. همچنین انتظار می‌رود که سری K60 شامل مدل‌های دیگری مانند K60 Pro و K60 Gaming نیز باشد. این دستگاه‌ها احتمالا به ترتیب دارای چیپست‌های اسنپدراگون +8 نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهند بود.

خبر مرتبط: