به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی به معرفی گوشی‌های سری Redmi K60، جایگزین‌های میان رده برای گوشی‌های پرچم‌دار Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro نزدیک شده است. به‌تازگی نه تنها تصاویر بسته‌بندی‌های احتمالی Redmi K60 دیده‌شده است، بلکه به نظر می‌رسد Redmi K60E نیز در بنچمارک Geekbench دیده‌شده است و تراشه شیائومی Redmi K60E اسنپدراگون 870 خواهد بود. همان‌طور که تصویر منتشرشده نشان می‌دهند، Redmi K60 در حال حاضر زیر خطوط تولید شیائومی است و این شرکت خودش را برای عرضه این گوشی در چین آماده می‌کند.

متأسفانه، هنوز معلوم نیست که آیا شیائومی سری Redmi K60 را در ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد یا خیر. این در حالی است که مدیرکل شرکت زیرشاخه ردمی، یعنی لو ویبینگ اشاره‌کرده که هر دو سری Redmi K60 و Xiaomi 13 تا قبل از پایان سال جاری میلادی در چین عرضه خواهند شد. بااین‌وجود، این شرکت تاکنون بیشتر در مورد گوشی سری دوم، یعنی شیائومی 13 صحبت کرده است و خبرهای زیادی از سری K60 منتشر نکرده است. گمان می‌رود سری Redmi K60 از گوشی‌های Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E تشکیل‌شده باشد که گوشی دوم عجیب‌ترین دستگاه از این سه مورد به نظر می‌رسد.

پیش‌ازاین گفته‌شده بود که گوشی Redmi K60E با یک تراشه Dimensity از شرکت مدیاتک عرضه خواهد شد، اما بنچمارک Geekbench با این خبر مخالف است. در عوض، اطلاعاتی که از این دستگاه در Geekbench ثبت‌شده است نشان می‌دهد که Redmi K60E از تراشه اسنپدراگون 870، یعنی همان تراشه موجود در Redmi K40S، استفاده می‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که به‌طور بالقوه ممکن است این لیست‌ها جعلی باشند و اطلاعات درج‌شده در آنها الزاماً درست نباشد، گرچه شماره مدل شیائومی 22127RK46C (که در Geekbench ثبت‌شده) در جای دیگری در ارتباط با Redmi K60E ظاهرشده است.

خبر مرتبط: