جدیدترین گوشی‌های گلکسی‌ سامسونگ با امکانات پیشرفته‌ در حد گوشی‌های پرچمدار این کمپانی، می‌توانند طیف وسیعی از کاربران با هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه دارند.

از چندی پیش که کمپانی سامسونگ گوشی‌های سری A را مجهزتر از قبل به بازار عرضه کرده این دستگاه‌ها پاسخگوی نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران با هرنوع سلیقه‌ای هستند. هرچند که تغییرات جدیدترین گوشی‌های گلکسی‌ سامسونگ تنها شامل تلفن‌های همراه سری A نمی‌شود، اما از آنجا که این دستگاه‌‌ها دارای امکانات بسیاری هستند در اینجا به بررسی چند مدل از آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی A55 سامسونگ

گلکسی A55 سامسونگ

گوشی گلکسی A55 سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپرساعتی برای کاربرانی که اهل بازی و عکاسی هستند یک ابزار با ارزش به‌شمار می‌آید. این گوشی قاب آلومینیومی، به صفحه نمایش 6.6 اینچی مجهز شده که از کیفیت تصویر 4K و وضوح FHD+با فناوری Super AMOLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است. این محصول جدید سامسونگ دارای دو دوربین است که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم 32 مگاپیکسلی است.

گلکسی A35 سامسونگ

گلکسی A35 سامسونگ

در بین جدیدترین گوشی‌های گلکسی‌ سامسونگ، گوشی A35 با پردازنده 8 هسته‌ای و مجهز به لرزه‌گیر اپتیکال، برای کسانی که به‌دنبال تعادل بین هزینه و امکانات هستند گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید. این دستگاه شباهت زیادی در زمینه صفحه نمایش، باتری و قاب به گلکسی A55 دارد اما مجهز به دوربین سه لنزی است که هرچند در زمینه دوربین اصلی تفاوتی با A55 ندارد، اما دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است. درنتیجه این دستگاه برای عکاسی و کارهای روزمره یک گزینه بسیار مناسب به‌حساب می‌آید.

گلکسی A25 سامسونگ

گلکسی A25 سامسونگ

گوشی A25 سامسونگ با امکانات مناسبی که دراختیار کاربران قرار می‌دهد یک گزینه مقرون به‌صرفه و مناسب به‌شمار می‌آید. صفحه نمایش این دستگاه 6.5 اینچی Super AMOLED، تصویری با وضوح FHD+ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای و باتری با توان 5000 میلی آمپرساعت است. دوربین اصلی این گوشی نیز سه لنزی با مشخصات لنز واید 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و کیفیت دوربین سلفی آن هم 13 مگاپیکسل است. تصویرهایی که با این تلفن همراه ثبت می‌شوند از کیفیت UHD 4K برخوردارند. A25 با وزن 197 گرم به‌نسبت سبک محسوب شده و در دو مدل با حافظه داخلی 128 و 256 و رم 6 و 8 مگاپیکسلی و کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 1 ترابایت در بازار وجود دارد.

گلکسی A15 سامسونگ

گلکسی A15 سامسونگ

در مقایسه با گوشی‌هایی که دراین پست به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم، گلکسی A15 در زمینه صفحه نمایش بیشترین شباهت را با A25 دارد و تنها نرخ تازه‌سازی تصویر آن 90 هرتز است. اما این دستگاه مجهز به دوربین سه لنزی به مشخصات لنز 50 مگاپیکسلی واید، لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو است. باتری گوشی A15 نیز توان 5000 میلی آمپرساعتی دارد و توان شارژر آن 25 واتی است.

گلکسی A05s سامسونگ

گلکسی A05s سامسونگ

آخرین مدلی که به بررسی آن می‌پردازیم گوشی گلکسی A05s سامسونگ است که در مقایسه با سایر مدل‌ها گزینه اقتصادی به‌شمار می‌آید و برای کسانی که به‌دنبال تلفن همراه با کاربرد عادی مکالمه و پیام‌رسانی و وب‌گردی هستند مناسب است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی و وضوح تصویر FHD+ با فناوری PLS LCD بوده و همچنین دارای دوربین اصلی سه لنزی با لنز 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و همچنین لنز اولترا واید 2 مگاپیکسلی است. A05s دارای دو مدل با حافظه‌های 128 و 256 و رم 6 و 8 مگاپیکسلی و کارت حافظه میکرو اس دی است.

در این نوشته سعی کردیم با معرفی جدیدترین گوشی‌های گلکسی‌ سامسونگ به کاربران در انتخاب بهترین گزینه با توجه به سلیقه کاربری‌ آن‌ها کمک کنیم.   

اخبار مرتبط: گلکسی A15 و A25 معرفی شد؛ ۲ میان‌رده اقتصادی با طراحی خاص و عجیب