به‌نقل از مجله خبری WABetainfo، تغییر زبان در واتس‌اپ به‌صورت مستقیم به‌زودی در این پیام‌رسان میسر خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، واتس‌اپ به‌زودی با ارائه به‌روزرسانی جدیدی تغییر زبان را در این پیام‌رسان برای کاربران میسر خواهد کرد. با عرضه این ویژگی، کاربران می‌توانند از واتس‌اپ به زبان دلخواه استفاده کنند و این امر برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند می‌تواند قابلیت عالی و کارآمدی باشد. در حال حاضر، برخی از کاربران پس از نصب آخرین نسخه ویندوز واتس‌اپ بتا توانسته‌اند زبان برنامه خود را تغییر دهند.

فیلتر پیش‌نویس زبان برنامه

همانطور که در اسکرین‌شات مشاهده می‌کنید، گزینه جدیدی به نام «Language» در بخش تنظیمات برنامه وجود دارد که به لطف آن کاربران می‌توانند زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند. اکنون برای تغییر زبان واتس‌اپ مجبور به تغییر زبان سیستم هستید، اما پس از انتشار این به‌روزرسانی در نسخه پایدار برای تمامی پلتفرم‌ها دیگر نیازی به تغییر زبان سیستم نیست.

این ویژگی به همراه قابلیت پیش‌نویس کردن پیام‌ها برای برخی از کاربران بتا در نسخه ویندوز در دسترس است و طی روزها و هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری در این پلتفرم ارائه می‌شود.

تغییر رابط کاربری واتس‌اپ

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می‌کنید، طراحی رابط کاربری سوئیچ‌ها در واتس‌اپ ظاهری مدرن و زیبا به برنامه می‌دهد. در واقع سبک جدید دارای طراحی پیشرفته‌ای است که ساختار Material Design 3 را تکمیل می‌کند.

طراحی مواد سوئیچ

طراحی مجدد سوئیچ‌ها مطابق با ساختارهای Material Design 3 نشان دهنده تعهد واتس‌اپ به ارائه تجربه کاربری بهبود یافته و عملکرد پیشرفته محسوب می‌شود. طی ماه‌های اخیر این پیام‌رسان با معرفی به‌روزسانی‌های مختلف در حال تلاش‌ برای افزایش رضایت کاربران طبق اولویت‌بندی‌های آن‌ها در سالیان اخیر است.

اخبار مرتبط: