با تایید شرکت اپل، کنفرانس ۲۰۲۳ WWDC از پانزدهم تا نوزدهم خرداد ماه برگزار می‌شود. مارک گورمن خبرنگار نشریه بلومبرگ ادعا می‌کند که سیستم‌عامل watchOS ۱۰ امسال به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت خواهد کرد. اگرچه هنوز مشخص نیست که این تغییرات دقیقا شامل چه مواردی می‌شود، اما مطمئن هستیم که اطلاعات بیشتری طی دو ماه آینده منتهی به کنفراس ۲۰۲۳ WWDC درز خواهد کرد.

 گورمن در توییتی اظهار داشت که watchOS ۱۰ احتمالا تغییرات مهم‌تری نسبت به آنچه برای iOS 17 پیش‌بینی می‌شود خواهد داشت و تغییرات قابل توجهی برای رابط کاربری اپل واچ اضافه خواهد کرد. او در گزارش خود اشاره کرد که با توجه به معرفی مدل جدید اپل واچ اولترا در سال گذشته، ممکن است امسال شاهد تغییرات سخت‌افزاری در نسل جدید اپل واچ نباشیم. اما، انتظار می‌رود تغییرات سخت‌افزاری در سال ۲۰۲۴ رخ دهند.

طراحی watchOS در سال‌های اخیر تغیراتی چندانی نداشته و هر سال با چندین بهبود در سیستم‌عامل اپل واچ مواجه بودیم. اما امسال صفحه‌ بزرگتر، کنترل فعالیت بدنی، اپلیکیشن‌های بومی بیشتر احتمالا برخی از تغییراتی هستند که می‌توان آن‌ها را پیش‌بینی کرد.

به نظر می‌رسد که اپل در کنار سیستم‌عامل watchOS ۱۰ می‌خواهد iPadOS ۱۷، macOS ۱۴ و iOS ۱۷ را رونمایی کند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل عینک واقعیت ترکیبی و سیستم‌عامل xrOS را هم معرفی کند. اگر واقعا اپل از این عینک و سیستم‌عامل آن رونمایی کند، با بزرگترین کنفرانس WWDC در سال‌های اخیر روبه‌رو خواهیم بود.

نظر شما در مورد watchOS ۱۰ چیست؟ آیا این سیستم‌عامل از موفقیت قابل توجهی برخوردار خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: آپدیت iOS 17 تغییرات زیادی نخواهد داشت