مشخصات گوشی ناتینگ فون 2a در بنچمارک AnTuTu منتشر شده و این گوشی از همین حالا به‌عنوان رقیبی در مقابل ردمی نوت‌ +‌13 Pro قرار می‌گیرد.

اوایل هفته جاری شرکت ناتینگ به‌طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند میان‌رده بعدیش با نام فون 2a را اعلام کرد. هر چه به‌تاریخ عرضه گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری راجع به‌این دستگاه منتشر می‌شود. همچنین مشخصات ناتیگ فون 2a اخیرا در لیست بنچمارک AnTuTu 10 قرار گرفته است.

این گوشی موفق شده امتیاز چشمگیر 738.164 در تست‌های بنچمارک کسب کند. این امتیاز شامل نتایجی قوی در دسته‌های CPU، GPU، حافظه و تجربه کاربری می‌شود.

ناتینگ فون

این دستگاه با دو گوشی ردمی نوت +‌13 Pro و وان پلاس نورد CE 3 مورد مقایسه قرار گرفته است. باید در نظر داشت که وان پلاس نورد CE 3 مجهز به‌تراشه اسنپدراگون‌ 782 نسل 5 ‌است و هر دو ردمی نوت ‌‌13 Pro + و ناتیگ فون 2a از چیپست مدیاتک دایمنستی 7200 بهره می‌برند. در نهایت گوشی 2a بود که موفق شد عملکرد بهتری نسبت به‌دو گوشی دیگر ارائه دهد و میانگین امتیازی بالاتری را کسب کند.

بر اساس اخباری که پیش از این به‌بیرون درز کرده، می‌توانیم نگاهی اجمالی به‌مشخصات احتمالی ناتینگ فون 2a داشته باشیم. به‌احتمال زیاد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی و رزولوشن +FHD خواهد بود.

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی مجهز به‌چیپست مدیاتک‌دایمنستی 7200 و دارای مدل‌های رم 8 و 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی باشد.

انتظار می‌رود که دوربین ناتینگ فون 2a دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL S5KGN9 سامسونگ، در کنار یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 باشد. علاوه‌بر این احتمالا این دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند و روی اندروید 14 که مبتنی با ناتینگ OS 2.5 سفارشی‌سازی شده، اجرا خواهد شد.

از نظر طراحی هنوز اطلاعات دقیقی راجع به‌ گوشی مذکور گزارش نشده و این مسئله تا حدودی مثل رمز و راز باقی مانده است. از نظر قیمتی اما شایعات حاکی از آن است که قیمت پایه برای ناتینگ فون 2a حدود 376 دلار برای مدل پایه با پیکربندی رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی باشد و قیمت نسخه بالاتر با رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی 429 دلار باشد.

اخبار مرتبط: