ویدیو کالبد شکافی گوشی پرچمدار وان پلاس 12 تایید می‌کند که این دستگاه از سیستم خنک‌کننده با ابعاد ۹۱۴۰ میلی‌متر مربعی بهره می‌برد و به‌راحتی می‌تواند دمای داخلی را هنگام پردازش‌های سنگین و اجرای بازی ثابت نگه دارد.

همان‌طورکه می‌دانید، اواسط هفته گذشته، گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده پیشرفته به‌صورت رسمی معرفی شد که می‌تواند با پرچمداران مطرح بازار اندروید مانند سری شیائومی ۱۴ و سری گلکسی S24 رقابت کند؛ باتوجه‌به جزئیات دقیق این دستگاه باید بگوییم وان پلاس ۱۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌همراه حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود که برای پردازش‌های سنگین هوش مصنوعی توسعه‌ یافته است. البته نقطه قوت این گوشی هوشمند سیستم خنک‌کننده دوگانه آن بود که مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفت؛ در ادامه به تحلیل ویدیو کالبد شکافی وان پلاس 12 می‌پردازیم.

یوتیوبر معروف حوزه فناوری، JerryRigEverything، با انتشار یک ویدیو جدید از کالبد شکافی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ نشان داد کمپانی سازنده چینی توانسته پس‌از مدت‌ها محصولی را دردسترس کاربران قرار دهد که درمقایسه‌با بزرگان بازار گوشی‌های هوشمند حرفی برای گفتن دارد و می‌توان نام آن را یک پرچمدار واقعی نامید۷ چراکه در گذشته وان پلاس نمی‌توانست محصولی واقعا پرچمدار را تولید و معمولا با باگ‌های بسیاری در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همراه بود که کاربران را ناامید می‌کرد.

براساس آنچه در تصاویر و ویدئو مشاهده می‌کنیم، نمای داخلی دستگاه بسیار زیبا و مرتب به‌نظر می‌رسد که شما می‌توانید تمام اجزای سخت‌افزاری را به‌صورت منظم کنار یک‌دیگر ببینید؛ باوجوداین، همان‌گونه‌که پیش‌تر اشاره کردیم، سیستم خنک‌کننده وان پلاس ۱۲ مهم‌ترین بخش آن محسوب می‌شود که به استفاده از دانش داخلی این کمپانی به‌همراه مدت‌ها تحقیق‌وتوسعه به‌دست آمده است. برای درک بیشتر، باید خاطرنشان کنیم این سیستم می‌تواند به‌صورت ویژه‌‌ای هنگام پردازش‌های سنگین هوش مصنوعی یا اجرای بازی‌های ویدئویی دمای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را پایدار نگه می‌دارد تا کاربران بتوانند از حداکثر توان پردازنده کوالکام بهره‌مند شوند.

کالبدشکافی وان پلاس 12 منتشر شد

بااین‌حال، باید اشاره کنیم سیستم خنک‌کننده ۹۱۴۰ میلی‌‌متری مربعی برای تمام کاربران کاربردی ویژه‌ای ندارد، چراکه بسیاری از آن‌ها تمایلی به نصب بازی‌های ویدئویی گرافیک بالا مانند Genshin Impact را ندارند. همچنین، سیستم گوشی‌های هوشمند محدود است و رندرگیری در آن میسر نیست، بنابراین پردازش‌های فوق‌سنگین نیز با آن توسط کاربران انجام نمی‌شود. برهمین‌اساس، سیستم خنک‌کننده با ابعاد یادشده تنها برای کاربران حرفه‌ای و استفاده از هوش مصنوعی کاربرد خواهد داشت؛ در ویدئو کالبد شکافی وان پلاس ۱۲ به‌صورت دقیق می‌توانید جزئیات را مشاهده کنید.

در انتها خاطرنشان می‌کنیم وان پلاس ۱۲ تنها در بازار چین یافت می‌شود، اما طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی کمپانی چینی وان پلاس تا یک ماه آینده وارد بازار جهانی می‌شود و تمام کاربران قادر هستند درصورت علاقه به داشتن چنین گوشی یک نسخه از آن را در نمایندگی‌های رسمی یا بازار آزاد تهیه کنند. درصورت انتشار خبر عرضه جهانی آن را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما اشتراک‌گذاری می‌کنیم و اطلاع خواهیم داد چه‌زمانی وان پلاس ۱۲ وارد بازار ایران می‌شود.

اخبار مرتبط: