گزارش‌های جدید نشان می‌دهد گوشی هوشمند و پرچمدار وان پلاس ۱۲ از گواهی استاندارد IP65 و پورت USB 3.2 نسل اول معرفی خواهد شد که از سرعت انتقال حداقل ۱۰ گیگابایت برثانیه برخوردار می‌شود و نیازهای کاربران به‌خوبی پاسخ می‌دهد.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ کمتر از ۴۸ ساعت دیگر به‌صورت رسمی توسط سازنده چینی معرفی می‌شود؛ باوجوداین، بخش عظیمی از مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی این دستگاه توسط مدیران و مهندسان کمپانی وان پلاس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا کاربران بهتر بدانند نسل جدید پرچمداران وان پلاس از چه قابلیت‌ها و ویژگی‌های برخوردار است؛ در ادامه به‌جزئیات گذشته و جدید مشخصات فنی وان پلاس ۱۲ می‌پردازیم.

مشخصات سخت‌افزاری و فنی وان پلاس ۱۲ نشان می‌دهد این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند که از قابلیت‌های پردازشی و گرافیکی فوق‌العاده بالایی بهره می‌برد؛ همچنین، این پردازنده هشت هسته‌ای از هوش مصنوعی مولد برخوردار است که به بهره‌وری انرژی و بهبود عملکرد کلی تراشه کمک شایانی می‌کند. ازسوی‌دیگر، با تایید مدیران وان پلاس، گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ از حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم داخلی استفاده می‌کند که می‌تواند نشان‌دهنده آماده‌سازی برای پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی باشد.

وان پلاس 12 با استاندارد IP65 و پورت USB 3.2 نسل 1

علاوه‌براین، شاهد هستیم وان پلاس ۱۲ به حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که کاربران از نیاز به سایر لوازم الکترونیکی و هارد اکسترنال برای ذخیره‌سازی داده‌ها بی‌نیاز می‌سازد. سیستم دوربین که از مهم‌ترین بخش‌های وان پلاس ۱۲ محسوب می‌شود از یک ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که با همکاری کمپانی Hasselblad توسعه می‌یابد و بهترین سنسورها با ابعاد یک اینچ برای آن درنظر گرفته شده تا بتواند با پرچمداران مطرح بازار مانند سری آيفون ۱۵ پرو، سری شیائومی ۱۴ و سری گلکسی اس ۲۴ رقابت کند.

اطلاعات یادشده، تماما طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی توسط افشاگران و مسئولان وان پلاس دراختیار کاربران قرار گرفت که نشان می‌دهد وان پلاس ۱۲ تمام خصیصه‌های یک پرچمدار واقعی را دارد. اکنون، در تازه‌ترین مشخصات افشا شده، دریافتیم گوشی وان پلاس ۱۲ از گواهینامه استاندارد IP65 به‌همراه پورت USB 3.2 نسل اول استفاده می‌کند که سرعت انتقال داده با آن به بیشتر از ۱۰ گیگابیت برثانیه می‌رسد که برای گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فوق‌العاده محسوب می‌شود.

وان پلاس 12 با پورت USB 3.2 نسل 1 معرفی می‌شود

برای درک بهتر کاربران باید یادآور شویم تمام گوشی‌های پرچمدار عموما از استاندارد IP68 برخوردار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به سری گلکسی اس ۲۳ و سری آيفون ۱۵ اشاره کنیم. بااین‌حال، سازنده چینی از استاندارد IP65 استفاده خواهد کرد درمقایسه‌با IP68 عملکرد چندانی خوبی ندارد، اما مقاومت دربرابر گردوغبار و آب را برای کاربران تضمین می‌کند. همچنین، باید یادآور شد این استاندارد درمقایسه‌با گذشته کمی بهبود یافته که برای این سازنده چینی کافی محسوب می‌شود.

ازسوی‌دیگر، پورت USB 3.2 نسل اول جزو قابلیت‌های اصلی و کلیدی این گوشی هوشمند به‌شمار می‌رود که در بسیاری از پرچمداران یافت می‌شود. همچنین، سرعت انتقال در وان پلاس ۱۲ به‌کمک این پورت تا ۱۰ گیگابیت برثانیه می‌رسد که در وقت کاربران هنگام انتقال داده‌های سنگین رسانه‌ای صرفه‌جویی می‌کند. در انتها باید یادآور شویم صفحه‌نمایش وان پلاس ۱۲ با سطح روشنایی ۴۵۰۰ نیت به‌عنوان روشن‌ترین دستگاه دنیا شناخته خواهد شد که با رزولوشن 2K به کاربران اطمینان می‌دهد بهترین سطح کیفی را تجربه خواهند کرد.

اخبار مرتبط: